ورود یکی از بزرگ‌ترین محموله بازی‌های رایانه‌ای به اصفهان

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان از ورود یکی از بزرگ‌ترین محموله بازی‌های رایانه‌ای به شهر رویاهای اصفهان خبر داد.

به گزارش ایمنا، سعید ساکت با بیان اینکه بخش اعظم بازی‌های در مجموعه بزرگ شهر رویاها ویژه بزرگسالان است، اظهار کرد: ارزیابی‌ها و نظرسنجی‌های صورت گرفته نشان داد که مجموعه شهر رویاها نیاز به مجموعه سرپوشیده‌ای دارد که در تمام فصول، به تمام سنین به ویژه کودکان و نوجوانان خدمات ارائه دهد.

وی با بیان اینکه جلسات متعددی با تعدادی از کارآفرینان سراسر کشور در این خصوص برگزار شد، تصریح کرد: در نهایت سرمایه‌گذار منتخب تعداد ۷۰ بازی با سرمایه‌ای بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال وارد شهر رویاها و مستقر کرده است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان ادامه داد: شرکت شهربازی سازان طلایی متعهد شده است در نیمه نخست ۱۴۰۲ در خارج از محوطه امکاناتی نظیر پیست بزرگ ماشین کوبنده و تجهیزات تابستانی برای کودکان نیز اضافه کند.

وی گفت: این شرکت در رویکردهای عملیاتی آتی خود به دنبال تأسیس کافی‌شاپ، ایستگاه گریم کودک و خانه برگزاری تولد نیز است.

ساکت با اشاره به تعداد پرسنل مشغول به فعالیت در این بخش از شهر رویاها خاطرنشان کرد: در سالن سرپوشیده مجموعه، ۱۷ پرسنل ثابت مشغول به کار هستند که ۹۰ درصد این افراد را بانوان تشکیل می‌دهند و دلیل آن علاقه‌مندی شرکت به افزایش نرخ مشارکت و اشتغال بانوان و ایجاد ارتباط بهینه با کودکان است.

وی افزود: در این زمینه با کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز مذاکراتی صورت گرفته و شرکت توسعه اولویت خود را جذب نیرو از اعضای کمیته امداد قرار داده است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به ظرفیت خدمات‌رسانی مجموعه فان پلکس یا بازی‌های رایانه‌ای خاطرنشان کرد: این مجموعه روزانه ظرفیت ارائه خدمات به ۱۲۰ نفر به طور همزمان را دارد همچنین حداقل روزانه ۱۲۰۰ نفر می‌توانند از این مجموعه استفاده و بهره برداری داشته باشند.

ساکت با بیان اینکه در فاز نخست یکی از رویکردهای کلان شرکت توسعه حمایت از سرمایه‌گذاری و مردم سپاری پروژه‌های تفریحی است، تصریح کرد: در همین راستا یکی از شرکت‌های دانش بنیان سرمایه‌گذاری در این حوزه را عهده‌دار شده که علاوه بر کاهش هزینه‌های شرکت به رشد درآمدی مجموعه کمک می‌کند و از طرفی ضمن به روز رسانی بازی‌ها و ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی زمینه‌ساز ارائه خدمات بهینه به کودکان را هم فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌هایی که مورد توجه بوده پیگیری هویت بومی و فرهنگی کودکان است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آینده‌ای نزدیک امکان ارائه خدمات فرهنگی به مدارس و مهدکودک‌ها فراهم می‌شود و بنا بر آن داریم تا فضاهایی به منظور ظرفیت‌هایی برای معرفی فرهنگ ایرانی اسلامی تعریف و اختصاص دهیم.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان اظهار کرد: فاز دوم این مجموعه در ابتدای سال ۱۴۰۲ به مرور تکمیل می‌شود که دیگر فازهای آن نیز در دست برنامه‌ریزی و توسعه قرار دارد.

کد خبر 648816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.