۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
ابراهیممویچ در سری آ رکورد شکست

ستاره سوئدی مدتی پس از بازگشت از مصدومیت شدید زانو توانست یک رکورد به ثبت برساند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از بی‌بی‌سی، زلاتان ابراهیموویچ بازیکن آث میلان به مسن‌ترین گلزن تاریخ سری آ تبدیل شد، اگرچه تیمش با نتیجه سه بر یک مقابل اودینزه شکست خورد.

ابراهیموویچ ۴۱ ساله در پایان نیمه اول دیدار برابر اودینزه صاحب یک پنالتی شد اما در اولین تلاش مارکو سیلوستری ضربه او را مهار کرد. با این حال داور دستور به تکرار ضربه پنالتی داد و در نهایت زلاتان موفق به گلزنی شد.

این اولین گل ستاره سوئدی پس از بازگشت از مصدومیت شدید زانویش بود. اما اودینزه با ضربات روبرتو پریرا به گل اول رسید، سپس بتو گل دوم را وارد دروازه میلان کرد و در دقیقه ۷۰ کینگزلی اهیزیبوئه، گل سوم این تیم را به ثمر رساند.

ابراهیموویچ در فصل گذشته به میلان کمک کرد تا قهرمان سری آ شود و در تابستان به دلیل آسیب‌دیدگی رباط صلیبی نیاز به عمل جراحی داشت. او در ماه فوریه به میادین بازگشت و قبل از شروع مسابقه شب گذشته، در سه مسابقه به عنوان یار تعویضی به میدان آمده بود تا مسن‌ترین کاپیتان میلان شود.

این مهاجم ۴۱ ساله و ۱۶۶ روزه، رکوردی را که الساندرو کاستاکورتا (با ۴۱ سال و ۲۵ روز) به عنوان مسن‌ترین گلزن تاریخ لیگ در اختیار داشت، پشت سر گذاشت.

با این شکست، میلان در رتبه چهارم قرار گرفت و اودینزه نیز به رده هشتم رسید. بازگشت ابراهیموویچ به ترکیب اصلی روسونری، تقویت بزرگی برای میلان خواهد بود که در ماه آوریل در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با ناپولی، صدرنشین سری آ، روبه‌رو خواهد شد.

کد خبر 648815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.