ژوزه مورایس تماشاگر ویژه دیدار بنفیکا - ویتوریا گیمارش + عکس

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان که برای تعطیلات به کشور خود سفر کرده است، با حضور در ورزشگاه دالوژ به تماشای دیدار بنفیکا - ویتوریا گیمارش نشست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اتمام هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، تیم‌ها به تعطیلات چند روزه عید نوروز رفتند تا پس از استراحت کوتاه‌مدت به تمرینات بازگردند و روزهای دهم و یازدهم فروردین‌ماه در هفته بیست‌وچهارم، نخستین بازی سال جدید را به‌انجام برسانند.

از همین‌رو تمرینات تیم فوتبال سپاهان اصفهان که با صدرنشینی سال ۱۴۰۱ را به پایان رساند تعطیل شده و اعضای پرتغالی کادر فنی طلایی‌پوشان برای پشت‌سر گذاشتن تعطیلات به کشور خود بازگشتند. به‌دنبال آن ژوزه مورایس سرمربی سپاهانی‌ها که به پرتغال رفته امشب پس از مدت‌ها به تماشای بازی‌های لیگ این کشور نشست.

ژوزه مورایس تماشاگر ویژه دیدار بنفیکا - ویتوریا گیمارش + عکس

دقایقی قبل در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال تیم فوتبال بنفیکا در ورزشگاه استادو دالوژ به‌مصاف ویتوریا گیمارش رفت و تا پایان دقیقه ۳۰ با تک‌گل گونسالو راموس از میهمان خود پیش است. ژوزه مورایس سرمربی سپاهان هم برای تماشای این دیدار مهم به ورزشگاه دالوژ رفته و نظاره‌گر این جدال تعیین‌کننده است.

کد خبر 648774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.