اتحادکلباء ۱ _ الوصل ۱ / توقف اتحادکلباء برابر الوصل ۹نفره در شب اقدام عجیب فرهاد مجیدی!

تیم‌های فوتبال اتحادکلباء و الوصل در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر امارات به تساوی یک بر یک رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاگردان فرهاد مجیدی در تیم فوتبال اتحادکلباء از ساعت ۲۰:۰۰ امشب _شنبه بیست‌وهفتم اسفندماه_ در خانه خود برابر الوصل قرار گرفتند و در نهایت این بازی و هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر امارات را با تساوی و تقسیم امتیازات به پایان رساندند.

تیم فوتبال اتحادکلباء با ترکیب عیسی هوتی، عبدالعزیز ال‌همهامی، محمد سبیل، عبدالسلام محمد، سلطان الضعبی، دنیل بسا، الکساندرو سیکالدائو، فلیپ کیس، لئوناردو اسپاداکیو لیته، سلطان عادل و برایان رامیرز وارد زمین شد و خالد صیف، هزاع‌سالم الفارسی، سوفیان بوفتینی، یوسف‌علی المهیری، عبدالرحمن صالح، سیاکا سیدیبه، علی صالح، فیلیپه گوتیرز، خرونیمو یوبلته، فابیو لیما و توماس چانکالای یازده‌نفر ابتدایی الوصل بودند.

این دیدار با گلزنی برایان رامیرز در دقیقه سوم برای اتحادکلباء آغاز شد، اما مدت‌زیادی نگذشت که الوصل یک ضربه‌پنالتی به‌دست آورد و در شرایطی که ضربه بازیکن الوصل به گل تبدیل نشد داور دستور تکرار داد و همین باعث شد فرهاد مجیدی به‌شدت نسبت به تصمیم داور و سیستم کمک‌داور ویدئویی معترض باشد تا جایی که برای اثبات ادعایش با گوشی‌موبایل صحنه را بازبینی کرد و همین باعث شد داور سرمربی اتحادکلباء را با کارت‌قرمز مستقیم اخراج کند.

فابیو لیما پشت ضربه‌پنالتی ایستاد و این بار موفق به گشودن دروازه اتحادکلباء شد تا بازی به تساوی برسد؛ نیمه‌اول باوجود منظورکردن هفت‌دقیقه وقت تلف‌شده با همین نتیجه پایان یافت. در نیمه‌دوم بازی به‌شدت درگیرانه و پر از تنش دنبال شد، سرمربیان دو تیم به تعویض‌های متعدد روی آوردند تا نتیجه را به‌سود خود تغییر دهند و دقیقه ۷۶ خرونیمو پوبلته بازیکن الوصلی‌ها به‌دلیل خطای‌خشن کارت‌قرمز مستقیم دریافت کرد تا میهمان ۱۰ نفره شود.

شرایط پیچیده و عجیب این بازی ادامه یافت و داور برای نیمه‌دوم ۱۲ دقیقه وقت تلف‌شده منظور کرد که در همین دقایق اضافه نوبت به سیاکا سیدبیه رسید تا با کارت‌قرمز مستقیم داور مواجه شود و در واپسین ثانیه‌های بازی الوصل ۹ نفره شد. با این وجود تغییری در نتیجه به‌وجود نیامد تا این بازی جنجالی میان اتحادکلباء و الوصل با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

با تساوی امشب دو تیم، اتحادکلباء موفق شد برابر تیم رده‌چهارمی الوصل یک‌امتیاز دشت کند و بدین ترتیب با کسب پنجمین تساوی فصل با ۲۶ امتیاز جایگاه خود در رده هشتم جدول را تثبیت کرد. الوصل نیز از فرصت رسیدن به جایگاه دوم و نزدیک‌شدن به شباب‌الاهلی صدرنشین استفاده نکرد اما با همین یک‌امتیاز یک‌پله در جدول رده‌بندی بالاتر آمد و با ۴۰ امتیاز و حضور در جایگاه سوم هفته بیستم را پشت‌سر گذاشت.

کد خبر 648766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.