«Chat GPT» مهم‌ترین دستاورد بشر است

یک دکترای هوش‌مصنوعی و رباتیک گفت: یکی از مهم‌ترین نمونه‌هایی که امروزه در زمینه هوش‌مصنوعی عرضه شده سامانه Chat GPT است. درحال‌حاضر شکل‌گیری چنین سامانه‌ای، جزو مهم‌ترین دستاوردهای بشر در حوزه تکنولوژی و هوش‌ مصنوعی به‌شمار می‌رود.

حامد شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به دستاوردهای اخیر بشر در حوزه هوش‌مصنوعی، اظهار کرد: درحال‌حاضر نمونه‌های مختلفی از تکنولوژی هوش‌مصنوعی عمومی توسط شرکت‌های مختلف تولید و عرضه شده است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین نمونه‌هایی که امروزه در زمینه هوش‌مصنوعی عرضه شده سامانه Chat GPT است، این سامانه از تکنولوژی هوش‌مصنوعی عمومی استفاده می‌کند.

این دکترای هوش‌مصنوعی و رباتیک ادامه داد: سامانه Chat GPT توسط شرکت گوگل و Open AI طراحی شده و در اختیار کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: این سامانه برای تمام کاربران فضای مجازی قابل استفاده است و توانمندی‌های بسیاری در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شهبازی در رابطه با ویژگی‌ها و توانایی‌های سامانه Chat GPT گفت: این سامانه هوش‌مصنوعی عمومی توانایی‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به نوشتن مقاله، تفسیر آیات قرآن، برنامه‌نویسی و حل کدهای مختلف این زمینه اشاره کرد.

وی در همین رابطه ادامه داد: سامانه Chat GPT در حال حاضر قادر است پاورپوینت‌های مختلف طراحی کند یا عملیات نقشه‌کشی را انجام دهد.

این دکترای هوش‌مصنوعی و رباتیک تاکید کرد: در حال حاضر شکل‌گیری چنین سامانه‌ای جزو مهم‌ترین دستاوردهای بشر در حوزه تکنولوژی و هوش‌مصنوعی به‌شمار می‌رود.

کد خبر 648759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.