ستاد هدایت «آزادگان» در منطقه ۲ اصفهان فعال شد

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: از حدود یک ماه گذشته در حال آماده‌سازی ستاد هدایت آزادگان بودیم که سرانجام از بیست‌وپنجم اسفند ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسید و تا پایان روز چهاردهم فروردین ۱۴۰۲ فعال خواهد بود.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ستاد هدایت آزادگان واقع در بلوار آزادگان مربوط به منطقه دو شهرداری اصفهان است که نرسیده به میدان استقلال (دانشگاه صنعتی) و در ورودی شمال شرقی اصفهان قرار دارد.

وی با بیان اینکه از حدود یک ماه گذشته در حال آماده‌سازی ستاد هدایت آزادگان بودیم که سرانجام، از بیست‌وپنجم اسفند ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسید و تا پایان روز چهاردهم فروردین ۱۴۰۲ فعال خواهد بود، افزود: در یک ماه گذشته به‌غیر جلسات استانی، چهار جلسه ستاد خدمات سفر در منطقه دو شهرداری اصفهان تشکیل شده است.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه دو شهرداری اصفهان با بیان اینکه صورت‌جلسه با حضور مسئول کمیته اسکان ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، جلسه با حضور مسئولان امر به‌معروف و دو جلسه داخلی تهیه و مصوبات آن ابلاغ شد، خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات انجام شده در ستاد هدایت آزادگان می‌توان به نظافت، رنگ‌آمیزی المان‌های موجود، جداول و نرده‌ها، بازسازی سقف آلاچیق‌ها، تهیه نیوجرسی، کرایه کانکس برای استقرار کمیته‌های مختلف همچون خدمات، قضائی و انتظامی، ایمنی و املاک و آماده‌سازی کانکس‌ها برای مباحثی همچون آشپزخانه، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی و نصب بنرهای اطلاع‌رسانی اپلیکیشن اصفهان‌من و ماه مبارک رمضان اشاره کرد.

وی اضافه کرد: ستاد هدایت آزادگان، غیر از هدایت مسافران، برای اسکان در سالن دانشگاه صنعتی آب و برق اقدام می‌کند که این اقدام با هماهنگی نهادهای مربوطه همچون آتش‌نشانی انجام می‌شود.

صیرفی‌نژاد تاکید کرد: به‌غیر از امور خدمات، نگهبانی و کنترل و نظارت، هشت نفر دیگر شامل من به‌عنوان مسئول ستاد منطقه، معاون خدمات شهری منطقه به‌عنوان جانشین مسئول و شش نفر دیگر در حال فعالیت هستیم.

وی با بیان اینکه ستاد دائمی خدمات سفر منطقه دو به‌صورت ۲۴ ساعته فعال است، گفت: کمیته روابط عمومی در ستاد هدایت آزادگان فعال است و برای فعالیت سایر کمیته‌ها نیز نامه‌نگاری‌ها انجام شد و آن‌ها نیز فعالیت خود را آغاز کردند.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه دو شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در محل ستاد هدایت آزادگان اقداماتی برای اجرای داربست فلزی برای نصب پرچم‌های سامورایی در ورودی و خروجی، نصب سردر ورودی، روشنایی محل از فاصله سه کیلومتری ستاد، نصب بنرهایی در راستای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، گل‌آرایی، نصب آب‌نما، نصب سفره هفت‌سین، استفاده از شن‌های رنگی، نصب فلاورباکس، موتور گل و دوچرخه گل، اجرای نورپردازی ستاد، تجهیز سرویس‌های بهداشتی، سیستم صوت برای پخش موزیک‌های مناسب و اذان و اجرای برنامه‌های فرهنگی انجام شده است و در حال حاضر نیز آماده پذیرش میهمانان نصف‌جهان است.

وی گفت: کانکس‌های دفتر انتظامات منطقه دو، کمیته‌های قضائی و انتظامی، املاک و اسکان، خدمات، روابط عمومی، ایمنی و حوادث و بوفه در ستاد هدایت آزادگان وجود دارد.

ستاد هدایت «آزادگان» در منطقه ۲ اصفهان فعال شد

کد خبر 648742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.