آلومینیوم ۱ _ ذوب‌آهن ۰ / شکست در آخرین بازی سال گاندوها

تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و ذوب‌آهن اصفهان در یک بازی دوستانه قبل از پایان سال ۱۴۰۱ برابر هم قرار گرفتند که شاگردان رحمتی برنده آن بودند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر امروز _شنبه بیست‌وهفتم اسفندماه_ تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه امام‌خمینی برابر هم صف‌آرایی کردند که برنده این بازی تدارکاتی قبل از فرا رسیدن سال ۱۴۰۲ و تعطیلات نوروزی شاگردان سیدمهدی رحمتی بودند و با تک‌گل عماد میرجوان سال را با پیروزی به پایان رساندند تا ذوب‌آهن نیز با شکست به استقبال سال آینده برود.

عماد میرجوان در دقیقه ۱۰ گل اول آلومینیوم اراک را به‌ثمر رساند و در ادامه شاگردان رحمتی توانستند پیروزی خود را تا پایان مسابقه حفظ کنند و با همان تک‌گلی که در نیمه‌اول این بازی دوستانه وارد دروازه ذوبی‌های میهمان کردند به برتری یک بر صفر دست پیدا کنند. ضمن اینکه تیم فوتبال ذوب‌آهن نیز فرصت‌های متعدد ازجمله یک‌ضربه پنالتی برای گلزنی داشت که توسط شاگردان مهدی تارتار هدر رفتند.

سیدمحمداحسان حسینی، میلاد فخرالدینی، علیرضا نقی‌زاده، محمدرضا آزادی، هانسل زاپاتا و محمدرضا فلاحیان در این مسابقه تدارکاتی برای آلومینیوم حضور نداشتند، اما سایر بازیکنان آلومینیوم با نظر سیدمهدی رحمتی مقابل ذوب‌آهن به میدان رفتند. آلومینیوم با احتساب این بازی، حالا ۹ هفته است که شکستی را مقابل حریفان متحمل نشده و از طرف دیگر ذوب‌آهن پس از سه‌بازی بدون شکست در لیگ برتر و روزهای خوبی که سپری کردند در بازی دوستانه شکست را پذیرفتند.

تمرینات تیم فوتبال آلومینیوم با نظر سرمربی این تیم به‌مدت پنج‌روز تعطیل شد و دور جدید تمرینات، از روز سوم فروردین‌ماه سال جدید در اراک آغاز می‌شود. ذوبی‌ها نیز پس از پایان این بازی و اردویی که در اراک داشتند به تعطیلات رفتند تا پس از استراحت چندروزه به تمرینات بازگردند و خودشان را برای نخستین بازی حساس سال ۱۴۰۲ در برابر استقلال رده‌دومی آماده کنند.

کد خبر 648741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.