استقلال ۲ _ نساجی ۲ / سال فوتبالی برای شاگردان ساپینتو و مطهری با تساوی تمام شد

تیم‌های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران امروز در دیداری تدارکاتی به‌مصاف یکدیگر رفتند و در پایان به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ساعت ۱۲:۳۰ امروز _شنبه بیست‌وهفتم اسفندماه_ تیم‌های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران در مصافی دوستانه برابر همدیگر قرار گرفتند تا پیش از پایان تعطیلات عید نوروز و فرارسیدن سال ۱۴۰۲ آخرین بازی خود را برای حفظ آمادگی خود جهت ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور انجام دهند که این دیدار با تساوی پرگل دو بر دو به پایان رسید.

گل‌ها: مهدی قایدی (دقیقه ۱- استقلال)، سجاد شهباززاده (دقیقه ۵۵- استقلال)، علی داوران (دقیقه ۷۸- نساجی)، آداما (دقیقه ۹۰- نساجی)

ترکیب ابتدایی تیم فوتبال استقلال:

سینا سعیدی‌فر، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند، جعفر سلمانی، کوین یامگا، مهدی مهدی‌پور، رضا میرزایی، آرش رضاوند، امید حامدی‌فر، مهدی قایدی و سجاد شهباززاده.

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

آبی‌ها همچنین در نیمه دوم استقلال با ترکیب سینا سعیدی‌فر، رافائل سیلوا، عارف غلامی، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، رضا میرزایی، آرش رضاوند و سجاد شهباززاده بازی کردند.

ترکیب ابتدایی تیم فوتبال نساجی:

حسین خطیر، محمد مهدی‌زاده، امیر جانملکی، احسان قهاری، علی شجاعی، احمد عبدالله‌زاده، مهرداد عبدی، رضا جعفری، حسین زامهران، محمد عباسی و عبدالکریم اسلامی.

سرمربی: حمید مطهری

در نیمه‌اول این دیدار تدارکاتی، مهدی قایدی استقلال را در دقایق ابتدایی روی غفلت مدافعان حریف پیش انداخت؛ در نیمه دوم داور یک پنالتی به‌سود استقلال گرفت که سجاد شهباززاده این ضربه را به گل تبدیل کرد. باوجود اینکه پیروزی استقلال در این بازی دوستانه حتمی به نظر می‌رسید، اما تغییرات ایجاد شده در ترکیب آبی‌ها و انگیزه بالای بازیکنان نساجی سبب به تساوی کشیده شدن بازی شد. در دقیقه ۷۸ علی داوران بازیکن جوانی نساجی با یک شوت از راه دور گل اول تیمش را به ثمر رساند، اما این پایان کار نبود. در حالی که همه منتظر سوت پایان مسابقه بودند، آداما مهاجم خارجی نساجی روی یک ارسال از کنار با ضربه سر دروازه استقلال را گشود تا بازی با تساوی دو بر دو پایان یابد.

نکته قابل توجه اینجا بود که استقلال و نساجی چند هفته قبل در قائمشهر به تساوی یک بر یک رسیده بودند و حالا بازی دوستانه دو تیم در تهران هم با نتیجه تساوی خاتمه یافت. بعد از این مسابقه دوستانه تمرینات استقلال و نساجی چند روز و به‌خاطر تعطیلات نوروز تعطیل شد و بازیکنان دو تیم از اولین روزهای سال جدید کار خود را برای مسابقات آینده شروع خواهند کرد تا در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر برابر رقبای خود بایستند.

کد خبر 648737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.