برپایی نمایشگاه نوروزی گل و گیاه و صنایع‌دستی در محمودآباد

شهردار محمودآباد از برپایی نمایشگاه نوروزی گل و گیاه، صنایع‌دستی، سوغات، تولیدات زنان سرپرست خانوار و آثار هنرمندان مازندرانی در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی اختیاری امروز _ شنبه بیست‌وهفتم اسفندماه_ در آئین افتتاح نمایشگاه صنایع دستی محمودآباد با اشاره به برپایی نمایشگاه نوروزی با هماهنگی فرمانداری، جهاد کشاورزی و اداره صمت در شهر محمودآباد، اظهار کرد: این نمایشگاه فعالیت خود را هم‌زمان با آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان با به نمایش درآمدن نمایشگاه گل و گیاه، صنایع‌دستی، سوغات، تولیدات زنان سرپرست خانوار، آثار هنرمندان شهرستان به همراه ایستگاه هنری و سرگرمی ویژه کودکان و نوجوانان از امروز بیست‌وهفتم اسفند ماه در سالن شهید رجایی آغاز کرده است.

وی افزود: این نمایشگاه با مساحت ۸۰۰ مترمربع فضای داخلی سالن در قالب ۲۸ غرفه به نمایش درآمده است.

شهردار محمودآباد خاطرنشان کرد: شهرداری جهت استقبال از نوروز ۱۴۰۲ با حضور هنرمندان و نقاشان به اجرای جشنواره تخم‌مرغ رنگی واقع در پارک طاهرباز پرداخت که مورد استقبال مردم این شهرستان قرار گرفت.

اختیاری با بیان اینکه این نمایشگاه تا دهم فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۱:۰۰ میزبان گردشگران و بازدیدکنندگان است، گفت: با توجه به در پیش رو بودن ماه مبارک رمضان، برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی برای مسافران، گردشگران و مردم محمودآباد دستور کار قرار دارد.

کد خبر 648734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.