مدرک pmp در دستان ۶ نفر از کارکنان شهرداری اصفهان

شش نفر از این کارکنان شهرداری اصفهان موفق به دریافت جمع موفق به دریافت مدرک بین‌المللی حرفه‌ای مدیریت پروژه Project Management Professional شدند.

به گزارش ایمنا، در سالی ۱۴۰۱، تعدادی از کارکنان شهرداری اصفهان موفق به دریافت مدرک بین‌المللی حرفه‌ای مدیریت پروژه Project Management Professional (pmp) شدند.

این افراد با عبور از مراحل مختلف یک فرآیند برنامه‌ریزی شده به این مهم دست یافتند که بر این اساس و به‌همت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان، پس از فراخوان عمومی در شهرداری بیش از ۱۰۰ نفر از علاقه‌مندان به حوزه مدیریت پروژه در آزمون کتبی اولیه شرکت کردند که ۲۰ نفر برگزیده در دوره تخصصی شرکت کردند که در نهایت شش نفر از این جمع موفق به دریافت مدرک بین‌المللی شدند.

«محمد سعیدفر» از منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان، «یونس رجبی» از منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان، «رسول باقری» و «شیرین‌السادات تابش» از معاونت برنامه‌ریزی، «فریناز زرین‌مکان» از سازمان پایانه‌های مسافربری و «محمدحسین نیلی» از معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان موفق به دریافت مدرک PMP شدند.

مدرک PMP، گواهی شناخته‌شده‌ای در صنعت برای مدیران پروژه است که مؤسسه مدیریت پروژه PMI آن را ارائه می‌دهد و به‌طور تقریبی، در هر صنعت و هر کشوری به مدیران پروژه نیاز است که بر خلاف سایر گواهی‌ها، تخصص مدیریت پروژه جهانی است و برای برقراری ارتباط مدیران پروژه در سراسر جهان به‌کار می‌رود.

بر اساس آمار غیررسمی حدود دو هزار نفر از ایرانیان در سراسر جهان دارای این مدرک می‌باشند که حضور شش نفر از آنها در شهرداری اصفهان افتخار بزرگی برای این شهر محسوب می‌شود و نشان از توجه به مدیریت دانش‌مبنای شهر است.

کد خبر 648716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.