برگزاری «آخرین لحظه، اولین پیمان» در روز پایانی سال ۱۴۰۱

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده در این منطقه برای استقبال از بهار ۱۴۰۲ گفت: تمثال شهدای منطقه ۱۵ در خیابان‌های اصلی این منطقه به همت کنگره شهدای خوراسگان و مشارکت شهرداری نصب شده است تا ویژه‌برنامه «آخرین لحظه، اولین پیمان» روز بیست‌ونهم اسفند سال‌ جاری اجرا شود.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره خانه‌تکانی شهر و استقبال از بهار در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: از اوایل اسفندماه پاک‌سازی محله به محله شامل پاکسازی زمین‌های بایر، جمع‌آوری و بارگیری نخاله‌های ساختمانی، جمع‌آوری پسماندهای حجیم، شست‌وشوی معابر، تابلوهای راهنمای مسیر و انتظامی، جداول و المان‌ها از جمله این اقدامات برای مناسب‌سازی فضای شهری در دستور کار بوده است.

وی افزود: از دیگر فعالیت‌های شبانه‌روزی که برای زیبایی و خانه‌تکانی در منطقه ۱۵ انجام شده است، می‌توان به کاشت حدود ۸۰ هزار انواع گل فصل و درختچه، هرس درختان، ترمیم و لکه‌گیری از چمن‌های آسیب‌دیده و رنگ‌آمیزی نرده‌ها، جداول، نمادهای شهری، آب‌نماها، پایه‌های فلزی چراغ‌های پارک‌های منطقه، تعمیر و رنگ‌آمیزی مبلمان شهری اشاره کرد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: رفع نازیبایی‌ها، محصور کردن پروژه‌های عمرانی و ممنوعیت صدور مجوز حفاری در هفته‌های پایانی اسفند از دیگر اقدامات برای استقبال از بهار در این منطقه بوده است.

وی تصریح کرد: از دیگر اقدامات ویژه نصب تمثال شهدای منطقه ۱۵ در خیابان‌های اصلی این منطقه به همت کنگره شهدای خوراسگان و مشارکت شهرداری در راستای آماده کردن حال و هوای شهر برای ویژه‌برنامه «آخرین لحظه اولین پیمان» با بیش از ۲۰ سال سابقه اجرا، روز بیست‌ونهم اسفند سال جاری بوده است.

نظری‌پور خاطرنشان کرد: چند نماد نوروزی جدید نیز ساخته شده است که تا قبل از عید نوروز در میدان امام خمینی (ره) خوراسگان نصب خواهد شد.

کد خبر 648698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.