بنزما تمرینات پیش از ال‌کلاسیکو را از دست داد

حضور ستاره فرانسوی رئال مادرید در دیدار ال‌کلاسیکو در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، در اردوی رئال مادرید نگرانی‌های زیادی در خصوص حضور کریم بنزما در تمرینات همچنین دیدار ال‌کلاسیکو وجود دارد. ستاره فرانسوی روز جمعه نتوانست همراه با سایر اعضای تیم تمرین کند.

کریم بنزما پس از مصدومیت جزئی درست پیش از گلزنی در بازی برابر لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، نتوانسته در جلسه آخر تمرینات رئال مادرید پیش از ال‌کلاسیکو شرکت کند. هواداران رئال مادرید که مطمئن هستند با حضور ستاره فرانسوی خود شانس بسیار بیشتری برای پیروزی برابر بارسا دارند، حالا نگران شرایط بنزما هستند.

البته کریم بنزما تمرینات جزئی و فردی را انجام داده و سعی کرده است تا حدی خود را در سطح مناسب آمادگی نگه دارد. بنزما در این فصل از رقابت‌ها بازی‌های زیادی را برای رئال مادرید به دلیل مصدومیت از دست داده است و تردیدی وجود ندارد که خود این بازیکن نیز می‌خواهد در دیدار حساس ال‌کلاسیکو که روز یکشنبه برگزار خواهد شد، حضور داشته باشد.

کارلو آنچلوتی شرایط مصدومیت بنزما را پس از بازی با لیورپول، چنین توصیف کرد: "به نظر می‌رسد مصدومیت بنزما جدی نیست و او یکشنبه به تیم برگردد. فقط یک ضربه جزئی به پایش وارد شده است."

در شرایطی که هنوز مشخص نیست آیا بنزما در دیدار ال‌کلاسیکو حضور خواهد داشت یا خیر، دو بازیکن رئال مادرید به طور قطع دیدار برابر بارسا را از دست داده‌اند. داوید آلابا به دلیل مصدومیت و آلوارو رودریگز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیم خود در این جدال حساس نیستند.

با توجه به شرایط کنونی ترکیب تیم رئال مادرید می‌توان انتظار داشت که در صورت غیبت کریم بنزما در بازی آینده، رودریگو احتمالاً در پست شماره ۹ قرار خواهد گرفت.

کد خبر 648679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.