قهرمانی روسیه در بخش ۲نفره تور جهانی تنیس کیش

در پایان رقابت‌های بخش دونفره تور جهانی تنیس که به‌میزبانی کیش برگزار می‌شود، تنیسورهای روسیه عنوان قهرمانی را تصاحب کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته دوم رقابت‌های تور جهانی تنیس در زمین‌های تنیس المپیک کیش پیگیری شد و تنیسورها برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی انفرادی و کسب عنوان قهرمانی در بخش دونفره با هم مسابقه دادند؛ در فینال بخش بخش دونفره، تیم ایگور آگافونوف - ولادیسلاو ایوانووف از روسیه با نتیجه (یک بر شش و شش بر هفت) زوج لئوناردو کاتانی‌-مارکو میچیلی از ایتالیا را شکست دادند و به مقام قهرمانی دست پیدا کردند.

در بخش انفرادی دنیز کلوک از روسیه با نتیجه (شش بر صفر و شش بر سه) مقابل ماکسنس برویل از فرانسه به برتری رسید، آندریا باسالونی از ایتالیا با نتیجه (شش بر دو، یک بر شش و صفر بر سه ret) مارموسز از فرانسه را برد، هاضم نو از سوریه با نتیجه (سه بر شش، صفر بر سه ret) ایگور آگافونوف از روسیه را شکست داد و پاراجوال از هند با نتیجه (سه بر شش و شش بر هفت) فیلیپ آپله تاور از چک را مغلوب خود کرد.

این مسابقات امروز _شنبه بیست‌وهفتم اسفندماه ۱۴۰۱_ با انجام دو دیدار مرحله نیمه‌نهایی ادامه پیدا می‌کند تا تکلیف برترین‌های تور جهانی مشخص شود. همچنین در جدول اصلی، ۳۲ تنیسور از کشورهای ایران، چین، فرانسه، رومانی، ایتالیا، هند، پاکستان، ترکیه، الجزایر، روسیه، برزیل، سوریه و چک حضور دارند.

به گزارش ایمنا، در پایان این مسابقات به نفرات برتر مبلغ ۱۵ هزار دلار به‌عنوان جایزه نقدی اهدا شد. این مسابقات پس از وقفه‌ای هشت‌ساله به‌میزبانی کشورمان برگزار شده است و تنیسورهای حاضر از چهاردهم تا بیست‌وهشتم اسفندماه ۱۴۰۱ برای کسب عناوین برتر با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

کد خبر 648661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.