پیوند کمپانی‌های فناوری سئول در بهره‌گیری از واقعیت مجازی

کمپانی‌های رباتیک سئول در کره جنوبی و آزمایشگاه تحقیقاتی پیچتری کرنرز آمریکا در نظر دارند بستری مشترک را برای کمک به درک بهتر دنیای واقعیت مجازی توسعه دهند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کمپانی رباتیک سئول با اهدافی مختلف شامل راه‌یابی به بازار آمریکا، به ایجاد همکاری با سایر کمپانی‌های فناوری پرداخته است و در نظر دارد به کمک Curiosity Lab در پیچتری کرنرز، خدمات خود را در سراسر ایالات متحده گسترش دهد. همکاری میان این دو کمپانی بهبود دسترسی به دنیای واقعیت مجازی را برای مدیران شهری به دنبال خواهد داشت، ضمن این‌که به افزایش بهره‌گیری از نرم‌افزار سه‌بعدی این شرکت با هدف بهبود یادگیری، شناسایی و پیش‌بینی صدها شیء به طور همزمان کمک خواهد کرد. علاوه بر این، شرکت رباتیک سئول در نظر دارد به تقویت طیف گسترده‌ای از محصولات خود، مرتبط با توسعه زیرساخت‌های شهری بپردازد و از این طریق نیز، ابتدا به بازار آمریکا و سپس سایر نقاط دنیا راه پیدا کند.

مدیران کمپانی رباتیک سئول ادعا کرده‌اند که از فناوری‌های مخصوص شهر هوشمند خود برای مدیریت بهتر معابر شهری و کمک به برنامه‌ریزان با هدف بهبود ایمنی، کاهش ترافیک خودرویی و به حداقل رساندن انتشار گازهای آلاینده در بخش حمل‌ونقل بهره خواهند گرفت.

در نهایت این‌که، مشارکت میان کمپانی رباتیک سئول و کمپانی Curiosity Lab به توسعه نرم‌افزاری منجر خواهد شد که بهره‌گیری از آن توسط مدیران شهری می‌تواند به افزایش دانش آن‌ها در ارتقای معابر از طریق رویکردهای پرینتر سه‌بعدی منجر شود و به دنبال آن، کیفیت زیرساخت‌های شهری بهبود قابل‌توجهی را تجربه کند.

کمپانی رباتیک سئول خدمات خود را در ایالات متحده آمریکا از طریق مدل‌های سه‌بعدی سنسور محور خود ارائه خواهد داد و طریق ایجاد قابلیت دسترسی به داده‌های زمان واقعی، به مدیران برای بهبود طراحی تقاطع‌ها، معابر و سایر زیرساخت‌های شهری کمک خواهد کرد. علاوه بر این، مدیران کمپانی کره‌ای امیدوار هستند که همکاری آن‌ها با شرکت فناوری پیچتری کرنرز به توسعه فناوری‌های آن‌ها منجر شود، ضمن این‌که کمک به ایجاد فضاهای سبز، ایمن و هوشمند از دیگر انتظارات این کمپانی به دنبال ایجاد همکاری جدید به‌شمار می‌رود.

کد خبر 648655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.