علیرضا جهانبخش در تیم منتخب هفته لیگ اروپا + عکس

عملکرد درخشان علیرضا جهانبخش در بازی برگشت فاینورد مقابل شاختاردونتسک در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا، موجب شد این وینگر ایرانی در ترکیب منتخب هفته قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال فاینورد هلند دو شب قبل _پنجشنبه بیست‌وپنجم اسفندماه_ در چارچوب بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا از ساعت ۲۱:۱۵ به‌مصاف شاختاردونتسک اوکراین رفت و موفق شد در دیداری که خسوس گیل‌مانزانو قضاوت آن را برعهده داشت، حریف اوکراینی‌اش را گلباران کند و در ورزشگاه ده‌کیپ روتردام به پیروزی بی‌حرف و حدیث هفت بر یک دست یابد تا در مجموع با نتیجه ۸ بر ۲ (تساوی یک بر یک در دیدار رفت) به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا صعود کند.

علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی تیم فوتبال فاینورد هلند که به مهره قابل اتکا و تأثیرگذار این تیم تبدیل شده است و هر زمان در زمین حضور دارد بهترین نمایش خود را ارائه می‌دهد، در این بازی نیز از ابتدا در ترکیب فاینورد قرار گرفت و دقیقه نهم با پاس‌گلش زمینه‌ساز گل نخست تیمش توسط سانتیاگو خیمنز شد. شب فوق‌العاده جهانبخش در اروپا ادامه پیدا کرد و دقیقه ۶۴ در نیمه‌دوم، گل ششم را شماره هفت ایرانی فاینورد به تور دروازه شاختار چسباند تا سهم ویژه‌ای در برتری پرگل و قاطعانه فاینورد داشته باشد.

عملکرد درخشان علیرضا جهانبخش در ۹۰ دقیقه بازی مقابل شاختاردونتسک موجب شد سایت sofascore وی را به‌عنوان یکی از بازیکنان حاضر در تیم منتخب هفته لیگ اروپا قرار بدهد. این سایت همچنین امتیاز ۸.۵ را به جهانبخش داد؛ همان نمره‌ای که برای تاپسوبا و آنتونیو آدان نیز مورد استفاده قرار گرفت و به‌عبارتی این سه بازیکنان بیشترین امتیاز دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا را به خود اختصاص دادند.

علیرضا جهانبخش در تیم منتخب هفته لیگ اروپا +عکس

کد خبر 648641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.