معرفی هتل های لاکچری استانبول و امکانات آن ها

همواره تور استانبول از اولین گزینه‌های انتخابی ایرانیان برای سفرهای تفریحی خارج از ایران در طول تعطیلات است. برای گردشگرانی که به این مقصد محبوب سفر می‌کنند انتخاب هتل و اقامتگاه کار چندان دشواری نیست، زیرا تنوع هتل‌های این شهر به قدری است که تقریبا هر نوع سلیقه‌ای را راضی خواهد کرد.

بسیاری از گردشگران تمایل دارند تا با رزرو هتل ارزان استانبول یک سفر مقرون به صرفه داشته باشند و بودجه مالی خود را صرف گشت و گذار و تفریح در این مقصد گردشگری کنند. اما در این بین بسیاری از گردشگران نیز تمایل دارند تا در سفر به این شهر اوراسیایی با تجربه یک اقامت رویایی و لوکس از سفر خود تجربه‌ای خاطره‌انگیز ایجاد کنند. اگر شما هم جزو این دسته از گردشگران هستید و یا دوست دارید با هتل‌های لاکچری استانبول و امکانات آنها آشنا شوید این مطلب برای شما است. زیرا در ادامه قرار است لوکس‌ترین هتل‌های استانبول و امکانات آنها را به شما معرفی کنیم.

هتل سی‌ وی‌ کی پارک بسفر استانبول (CVK Park Bosphorus Hotel Istanbul)

هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول در شمار هتل‌های لاکچری این شهر قرار دارد. این هتل در بخش مرکزی استانبول واقع شده است و تا میدان معروف تکسیم تنها ۱۵۰ متر فاصله دارد. همین موقعیت مکانی فوق العاده یکی از مزایای اصلی اقامت در این هتل مجلل بشمار می‌رود. ساختمان اصلی هتل شامل دو سازه غول پیکر است که طراحی آن درست مانند برج‌های مدرن و امروزی هستند. واحدهایی که در ساختمان اولی هستند شامل اتاق‌هایی هستند که دارای تراس و چشم انداز زیبایی از سواحل و جاذبه‌های دیدنی شهر مانند کاخ توپکاپی هستند. در ساختمان کناری آن نیز سوییت‌هایی با فضای دلباز دارد که تجهیزات آن همه چیز را برای یک اقامت دلچسب مهیا کرده است. این سوییت‌ها دارای آشپزخانه‌ای کوچک با تمامی لوازم آشپزی هستند و برخی از امکانات آنها شامل کتری برقی و دستگاه قهوه ساز است. گفتنی است امکانات رفاهی مانند استخر سرپوشیده، چندین رستوران، سونا، حمام ترکی و باشگاه ورزشی نیز در این مجموعه تعبیه شده است. همراه با بلیط استانبول پیشنهاد می کنیم این هتل را نیز رزرو کنید.

معرفی هتل های لاکچری استانبول و امکانات آن ها

هتل شانگری لا بوسفرس استانبول (Shangri La Bosphorus Istanbul)

برای آن دسته از گردشگران تور استانبول (https://safarmarket.com/tours/istanbul) که به دنبال یک هتل فوق العاده لوکس و ممتاز در این شهر هستند هتل شانگری لابسفرش یکی از ایده‌آل‌ترین گزینه‌ها است. زیرا این هتل که به تازگی و در سال ۲۰۱۴ میلادی احداث شده است علیرغم سابقه کوتاه فعالیتش توانسته است در شمار برترین هتل‌های تازه ساز جهان قرار بگیرد. این هتل که در یکی از مناطق اعیان نشین استانبول یعنی منطقه بشیکتاش قرار دارد دارای اتاق‌هایی فوق العاده لوکس با معماری و طراحی چیدمان شرقی است. از ظاهر مجلل و شیک اتاق‌های هتل که بگذریم به امکانات رفاهی عالی آن می‌رسیم که برخی از آنها شامل سالن آرایشگاه، سالن برگزاری جلسات اداری، حمام ترکی، مرکز اسپا و مرکز خدمات زیبایی پوست می‌شوند. گفتنی است اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس این هتل نیز دارای امکانات زیادی هستند که از جمله آنها می‌توان دستگاه قهوه ساز، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت با امکان نمایش تمامی شبکه‌های تلویزیونی، میز کار با فضای کافی، اتو، گاوصندوق و سیستم تهویه مطبوع را نام برد. بعلاوه آن دسته از گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما استانبول راهی این شهر می‌شوند نیز می‌توانند از خدمات شاتل فرودگاهی که در این مجموعه ارائه می‌شود بهرمند شوند.

هتل فور سیزن بسفروس استانبول (Four Seasons Hotel at Bosphorus)

تعداد هتل‌های لوکس استانبول کم نیستند اما از میان همه آنها هتل فور سیزن بسفرس یکی از خاص‌ترین‌ها است. دلیل آن هم این است که ساختمان اصلی این هتل خود یک مکان تاریخی ارزشمند است. در حقیقت ساختمان این هتل یک عمارت عثمانی است که پیشینه تاریخی آن به قرن نوزدهم میلادی باز می‌گردد. ناگفته نماند که علیرقم قدمت بالای ساختمان، به دلیل انجام بازسازی‌ها و مرمت‌های متعدد این کاخ امروزه به عنوان یک هتل پنج ستاره مدرن و لاکچری با پیشرفته‌ترین امکانات روز شناخته می‌شود. طراحی داخلی تمامی فضاهای عمومی هتل به گونه‌ای برگرفته از عناصر تاریخی دوران عثمانی است اما به دلیل ترکیب آن با مبلمان و لوازم لوکس روز فضای هتل در عین حال امروزی و بسیار شیک است. برخی از امکانات این هتل شامل پارکینگ اختصاصی با جای پارک کافی، استخر سر پوشیده و روباز، مرکز ماساژ درمانی، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت وای فای پر سرعت و همچنین مرکز نگهداری از کودکان است.

هتل پارک حیات استانبول ماکا پالاس (Park Hyatt Macka Palace Istanbul)

هتل پارک حیات استانبول ماکا پالاس در شمار برترین و لوکس‌ترین هتل‌های استانبول قرار دارد. این هتل که در رده هتل‌های پنج ستاره قرار می‌گیرد در منطقه تجاری نشان تاشی قرار دارد. در حوالی هتل انبوهی از مجتمع‌های تجاری و مراکز خرید وجود دارد که برای دوستداران بازارگردی بسیار با اهمیت است. طراحی هتل و واحدهای اقامتی آن نیز ترکیبی از فضاهای سنتی و عناصر مدرن است که با در نظر گرفتن استانداردهای روز دنیا انجام شده است. گذشته از ظاهر مدرن و امروزی هتل واحدهای اقامتی آن از تنوع بسیار خوبی برخوردارند و از این رو مهمانان در انتخاب گزینه‌های مختلفی پیش رو دارند. امکانات و خدمات میزبانی هتل نیز از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار است که برخی از آنها شامل تجهیزات مخصوص معلولان، خدمات لاندری، مرکز ماساژ، محل مراقبت از حیوانات خانگی، استخر شنا روباز، مرکز تناسب اندام و پارکینگ اختصاصی است. گفتنی است این هتل از جمله گران‌ترین هتل‌های استانبول محسوب می‌شود با این حال برای آنکه از مقرون به صرفه‌ترین نرخ اقامت در آن بهرمند شوید توصیه می‌کنیم از سایت سفر مارکت مرجع اصلی رزرو هتل و اقامتگاه غافل نشوید.

معرفی هتل های لاکچری استانبول و امکانات آن ها

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول (Ciragan Palace Kempinski)

یکی از هتل‌های لاکچری استانبول هتل چراغان پالاس کمپینسکی است که نه تنها فضای داخلی آن بسیار خیره کننده و پر زرق و برق است بلکه محوطه پیرامون آن نیز بسیاری رویایی و تماشایی است. چشم انداز زیبای تنگه بسفر و آب‌های دریای مرمره که از تراس اتاق‌های هتل نیز به خوبی نمایان است زیبایی بی حد و اندازه‌ای به محوطه بیرونی هتل بخشیده است. مهمانان این هتل لوکس می‌توانند در حین صرف غذا در رستوران‌های مجلل هتل نیز این منظره دیدنی را تماشا کنند. طراحی دکوراسیون اتاق‌های هتل نیز در زیبایی و حفظ شکوه کاخ‌های عثمانی دست کمی از نمای بیرونی ساختمان و همچنین لابی شیک هتل ندارد. اغلب این اتاق‌ها دارای چشم‌انداز دریا هستند با این حال برخی از واحدها فاقد این منظره هستند. از این رو توصیه می‌شود در هنگام رزرو هتل به این نکته دقت کنید. در مجموع تمامی امکانات و خدماتی که از یک هتل پنج ستاره تمام عیار می‌توان انتظار داشت را با اقامت در این هتل لاکچری استانبول می‌توان دریافت کرد.

کد خبر 648631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.