درخواست عجیب هافبک اتلتیکومادرید از لیونل مسی

رودریگو دی‌پل، هافبک آرژانتین و اتلتیکومادرید، لیونل مسی را تشویق کرد تا به او در پایتخت اسپانیا بپیوندد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قرارداد مسی در پایان فصل به پایان می‌رسد و گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد اینکه او فصل آینده کجا خواهد رفت، وجود دارد. این هافبک (دی‌پل) همچنین پیشنهاد کرد که فلیکس هافبک تهاجمی پرتغالی، از انتقال دائمی به چلسی اجتناب کند و سعی کند دوران حرفه‌ای خود در اتلتیکو را احیا کند.

دی‌پل در صحبت با یک برنامه رادیویی اسپانیایی، به لئو مسی هم‌تیمی خود در آلبی سلسته توصیه کرد که پیشنهادهای سایر تیم‌ها را به‌خاطر انتقال به اتلتی در تابستان امسال، رد کند: "اجازه دهید [مسی] به اینجا بیاید. ما به آنجلیتو [کورئا] می‌گوئیم که شماره ۱۰ را به او بدهد، ضمن اینکه ما به دنبال یک آپارتمان در مرکز مادرید برای خانواده لئو هستیم."

او می‌خواهد فلیکس نیز در مادرید بماند: "همه تیم‌ها، بازیکنی مانند ژائو فلیکس را می‌خواهند. او به خاطر مسائل فوتبالی اینجا نیست، اما اینجا در اتلتیکو ما او را دوست داریم، ما او را می‌خواهیم."

مسی در پایان فصل باید تصمیم مهمی بگیرد و طبق گزارش‌ها، پاری‌سن‌ژرمن، اینتر میامی و بارسلونا همه برای جذب برنده جام جهانی رقابت می‌کنند. اگرچه هیچ صحبتی با اتلتی وجود ندارد، دی پل امیدوار است که مسی به تیم او بپیوندد.

اتلتی در حال حاضر در رده سوم لالیگا قرار دارد و این شانس را دارد که در مصاف با والنسیا که فردا برگزار خواهد شد، در رده چهارم جدول قرار بگیرد.

کد خبر 648591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.