اجرایی شدن ۹۰ درصد مصوبات جلسات خدمات سفر شهرداری خرم‌آباد

سرپرست شهرداری خرم‌آباد گفت: با اجرایی شدن ۹۰ درصد مصوبات جلسات خدمات سفر شهرداری خرم‌آباد، کارنامه جلسات خدمات سفر شهرداری نمره قبولی می‌گیرد.

داریوش بارانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جلسات متعدد خدمات سفر و آمادگی لازم مناطق سه‌گانه و سازمان‌های تابعه عملکرد موفقی داشته به نحوی که ۹۰ درصد مصوبات این جلسات اجرایی شده است.

وی افزود: فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم به منظور احداث پارک‌های ستاد اسکان، تأمین روشنایی پارک‌ها، مطلوب بودن سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها، بررسی وضیعت چمن و کاشت گل و گیاه، رنگ‌آمیزی جداول و سطل‌های زباله، روکش آسفالت، خط‌کشی خیابان‌های اصلی و سرعت‌کاه‌ها، رنگ‌آمیزی جداول بلوارها و میدان‌ها، واکاری چمن و کاشت درختچه در میدان‌ها و بلوارهای اصلی شهر انجام شده است.

سرپرست شهرداری خرم آباد خاطرنشان کرد: مناسب‌سازی پیاده‌روها، سنگ‌فرش و موزائیک‌فرش پیاده‌روهای بلوار علوی، پارک مشاهیر و سایر نقاط شهر، تعویض و نصب علائم راهنمایی و رانندگی، ساماندهی ورودی‌های شهر و زیباسازی، آسفالت بلوار خایدالو، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، روکش آسفالت ورودی کوهدشت به خرم‌آباد، ساماندهی و پیاده‌روسازی اطراف دریاچه کیو، برپایی همایش بزرگ خانه تکانی آئین سنتی (گردیله‌گیری) در نقاط مختلف شهر حاصل برگزاری جلسات متعدد ستاد خدمات سفر و ایجاد کمیته و کارگروه‌های مختلف با همکاران مناطق سه گانه و سازمان تابعه است.

بارانی با قدردانی از رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در راستای حمایت همه جانبه مدیریت شهری و مجموعه تحت امر در روزهای پایانی سال که در کنار مدیریت شهری تمام توان خود را برای میزبانی مسافران نوروزی به کار گرفتند، گفت: امیدواریم در چند روز باقیمانده کاستی‌ها رفع شود و بتوانیم میزبان خوبی برای مسافران نوروزی و شهروندان خرم‌آبادی باشیم.

کد خبر 648558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.