تک‌گل مهرداد محمدی به تیم سابق از سنگینی شکست السیلیه هم کم نکرد + فیلم

تیم فوتبال السیلیه در هفته هفدهم لیگ‌ ستارگان قطر با نتیجه سنگین چهار بر یک در برابر العربی شکست خورد؛ مهرداد محمدی زننده تنها گل میهمان در این بازی بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال العربی و السیلیه شب گذشته _جمعه بیست‌وششم اسفندماه_ در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه گرندحمد دوحه به‌مصاف یکدیگر رفتند و در پایان العربی موفق شد به پیروزی خانگی امن و قاطعانه چهار بر یک مقابل السیلیه دست پیدا کند.

مهرداد محمدی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال السیلیه از ابتدا در ترکیب این تیم قرار گرفت و در برابر تیم سابق خود بازی کرد تا شایستگی‌های خود را نشان دهد؛ محمدی دقیقه هشتم بسیار زود در ضدحمله السیلیه دروازه العربی را باز کرد و پس از گلزنی هم خوشحالی نکرد.

البته که این گل تداومی نداشت و دقایق ۳۲ و ۱+۴۵ عمر سوما، مهاجم العربی که به‌خاطر او محمدی این تیم را ترک کرد العربی را به‌بازی برگرداند. در نیمه دوم نیز نوبت به دبل یوسف مساکنی شد تا در دقایق ۶۳ و ۸۵ حساب کار را چهار بر یک کند و در نهایت العربی به پیروزی قاطعانه خانگی رسید.

دیدار این دو تیم که میان صدرنشین و قعرنشین لیگ ستارگان قطر بود خیلی در جایگاه‌شان اهمیت داشت؛ السیلیه با تحمل دوازدهمین شکست در پایان هفته هفدهم ۹ امتیازی و در رده دوازدهم باقی‌ماند تا بیشتر از همیشه به سقوط نزدیک شود. العربی هم با دو بازی بیشتر نسبت به الدحیل با ۳۷ امتیاز به رتبه نخست لیگ ستارگان قطر صعود کرد.

کد خبر 648504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.