تیم‌های حاضر در مرحله نیمه‌نهایی فوتبال‌ ساحلی کوپا آمه‌ریکا مشخص شدند

تیم‌های ملی برزیل، پاراگوئه، کلمبیا و آرژانتین به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های فوتبال‌ساحلی کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۳ صعود کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی برزیل، آرژانتین، کلمبیا و پاراگوئه پس از پایان مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال‌ساحلی کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۳ در روزاریوی آرژانتین، به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند؛ این چهار کشور اکنون در جست‌وجوی جایگاهی در فینال هستند تا شانس راهیابی به جام‌جهانی فوتبال‌ساحلی را به‌خود اختصاص دهند.

نتایج بازی‌های روز پنجم

گروه A

پرو ۱ - اروگوئه ۲

آرژانتین ۲ - برزیل ۸

گروه B

ونزوئلا ۴ - کلمبیا ۰

پاراگوئه ۱۰ - شیلی ۲

پس از اتمام بازی‌های گروهی، برزیل با ۱۲ امتیاز در صدر جدول گروه A قرار گرفت و آرژانتین با ۸ امتیاز دوم شد. اروگوئه با شش امتیاز سوم شد و پرو با سه امتیاز و اکوادور بدون امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند. همچنین در گروه B، کلمبیا با ۹ امتیاز در صدر قرار گرفت، با همان تعداد امتیاز پاراگوئه دوم شد، درحالی‌که شیلی و بولیوی هر کدام با ۶ امتیاز و سپس ونزوئلای قعرنشین با جام خداحافظی کردند.

آخرین روز مرحله گروهی شاهد چند بازی هیجان‌انگیز بود که اروگوئه ۲ بر یک پرو را شکست داد و مقام سوم گروه A را به‌دست آورد. ریچارد کاتاردو و لوئیس کوئینتانا برای اروگوئه گلزنی کردند و انزون دلگادو زننده تنها گل پرو بود. در همین حال، در یک رویارویی جذاب و استثنایی تیم ملی برزیل با نتیجه سنگین ۸ بر ۲ آرژانتین را شکست داد تا جایگاه اول گروه A را حفظ کند. ادسون هالک سه گل برای برزیل به ثمر رساند و فیلیپه، موریسینیو، بنجینا و جردن هر کدام یک‌بار دروازه آرژانتین را باز کردند. همچنین برای آرژانتین، بنادوچی دو گل زد تا سنگینی شکست را کمی کاهش دهد.

تیم‌های حاضر در مرحله نیمه‌نهایی فوتبال‌ساحلی کوپا آمه‌ریکا مشخص شدند

در گروه B هم کلمبیا با غلبه بر ونزوئلا با نتیجه ۴ بر صفر به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد. آن درس روئدا، سباستین هرناندز، ادواردو لوپز و ویلسون کوردوبا گل‌های کلمبیا را در این بازی ثمر رساندند و سرانجام، پاراگوئه با پیروزی چشمگیر ۱۰ بر ۲ مقابل شیلی، جایگاه خود را در بین چهار تیم مرحله پایانی قطعی کرد. یوآئو رولون، یووانی بنیتز، میلسیادس مدینا (هرکدام دو بار)، تیاگو باریوس، ماتیاس مارتینز و نستور مدینا (هرکدام سه بار) برای پاراگوئه گل زدند و آن درس آلبورنو هر دو گل شیلی را به ثمر رساند.

در روز هجدهم ماه‌مارس (شنبه بیست‌وهفتم اسفندماه) برزیل در نیمه‌نهایی به‌مصاف پاراگوئه می‌رود و کلمبیا در برابر آرژانتین می‌ایستد و در نهایت برندگان این دو بازی به فینال رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا و مهم‌تر اینکه به جام‌جهانی فوتبال‌ساحلی ۲۰۲۳ راه خواهند یافت. همچنین بازنده‌ها برای مقام سوم بایکدیگر تقابل می‌کنند تا سومین تیم از آمریکای‌جنوبی به جام‌جهانی برسد. در همین روز اکوادور برای کسب رتبه نهم به‌مصاف ونزوئلا می‌رود و پرو نیز برای تصاحب رتبه هفتم مقابل بولیوی قرار خواهد گرفت.

نیمه‌نهایی (شنبه بیست‌وهفتم اسفندماه)

برزیل - پاراگوئه

کلمبیا - آرژانتین

پلی‌آف؛ مقام هفتم (شنبه بیست‌وهفتم اسفندماه)

بولیوی - پرو

پلی‌آف؛ مقام نهم (شنبه بیست‌وهفتم اسفندماه)

اکوادور - ونزوئلا

کد خبر 648475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.