سرآسیایی: در جام‌حذفی فرصت اشتباه نداریم/ حضور قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی باعث افتخار است

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: می‌دانیم که جام‌حذفی شرایط متفاوتی دارد، از همین‌رو نمی‌توانیم اشتباه کنیم؛ تمرکزمان را روی فولاد می‌گذاریم تا با پیروزی سال را به پایان برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی سرآسیایی در کنفرانس‌خبری پیش از تقابل گل‌گهر سیرجان در برابر فولاد خوزستان در بازی معوقه مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی، اظهار کرد: بازی بسیار مهمی مقابل تیم خوب و باکیفیت فولاد خوزستان داریم و شاهد حضور دوست خوبم علیرضا منصوریان روی نیمکت این تیم هستیم که باعث شده است سبک بازی این تیم با گذشته متفاوت باشد، به طور قطع این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. بازیکنان‌مان شرایط بازی را به طور کامل درک کرده‌اند و قلعه‌نویی تاکید زیادی داشت که همه بازیکنان برای این بازی آماده باشند.

وی افزود: شایان مصلح و محمدحسین اکبرمنادی را به‌دلیل مصدومیت برای این بازی در اختیار نداریم، اما علی علیزاده بعد از مدتی تمریناتش را برای بازگشت به میدان آغاز کرده و این اتفاق بعد از آن مصدومیت نگران‌کننده و سنگین برای خودش و کل تیم قوت‌قلبی است.

دستیار امیر قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: این دیدار آخرین بازی سال تیم ما به‌شمار می‌رود و تمام تلاش و تمرکزمان این است که سال را با برد تمام کنیم. شرایط متفاوت و خاص جام‌حذفی را همه می‌دانیم و از همین‌رو جای اشتباه نداریم و باید کمترین اشتباه را داشته باشیم تا به خواسته‌مان برسیم.

مجتبی سرآسیایی با اشاره به حضور امیر قلعه‌نویی سرمربی پیشین گل‌گهر سیرجان روی نیمکت سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال ایران، تصریح کرد: با افتخار به قلعه‌نویی بابت رقم‌خوردن این اتفاق تبریک می‌گویم. برای ما افتخاری بود که یکی‌دو سال کنار ایشان بودیم و در این مدت از وی درس‌های زیادی آموختیم. افتخار بزرگی است که یک مربی بزرگ ایرانی روی نیمکت تیم ملی قرار می‌گیرد و امیدوارم در سال ۱۴۰۲ بهترین اتفاقات برای تیم ملی، آقای قلعه‌نویی و برای فوتبال کشور رقم بخورد.

کد خبر 648370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.