ساماندهی بوستان‌های شهر قم در آستانه نوروز

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از نوسازی، بهسازی و رنگ‌آمیزی مبلمان و تجهیزات پارکی در آستانه نوروز خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به نوسازی، بهسازی و رنگ‌آمیزی مبلمان و تجهیزات پارکی برای استقبال از نوروز ۱۴۰۲ اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده برای بهسازی و تجهیز فضای سبز شهری برای ایام نوروز و استقبال از بهار، یکی از مواردی که در برنامه کاری و دستورالعمل‌های کاری فضای سبز شهری است، نصب، تجهیز و تعمیر و نوسازی و بهسازی و رنگ‌آمیزی تجهیزات و مبلمان‌های پارکی و وسایل ورزشی و کودکان است.

وی با بیان اینکه این کار در برنامه کاری فضای سبز قرار گرفته است، افزود: طبق برنامه زمان‌بندی سالیانه سازمان، این کار در حال انجام است تا در ایام نوروز بتوانیم خدمات مناسبی را به شهروندان و زائران ارائه کنیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به گستردگی مجموعه امکانات و فضاهای سبز شهری تصریح کرد: همکاری خوبی بین سازمان پارک‌ها و زیباسازی در سطح شهر اتفاق افتاده و تقسیم‌کار صورت گرفت تا بتوانیم با سرعت و کیفیت مناسب این کار را انجام دهیم.

وی اضافه کرد: این عملیات در قالب دو پروژه در دو سازمان پارک‌ها و زیباسازی با هزینه بالغ‌بر ۱۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

کد خبر 648336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.