آغاز فعالیت ۵۳ پایگاه سنجش نوآموزان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۲

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از آغاز فعالیت ۵۳ پایگاه سنجش نوآموزان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ خبر داد.

روح‌الله خزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه پایگاه‌های سنجش نوآموزان در سال ۱۴۰۲ برخلاف سال‌های گذشته، به جای تابستان در بهار فعالیت خواهند کرد، اظهار کرد: سایت my.medu.ir برای دریافت نوبت از مراکز سنجش همه مناطق و نواحی استان از ابتدای فروردین ماه ۱۴۰۲ فعال خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه فرایند نوبت‌دهی از اول فروردین ماه آغاز خواهد شد، افزود: سایت my.medu.ir برای دریافت نوبت از مراکز سنجش تمامی مناطق و نواحی استان از ابتدای فروردین ماه ۱۴۰۲ فعال خواهد بود و خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به این سایت برای دریافت نوبت اقدام کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان درباره فعالیت ۵۳ پایگاه سنجش نوآموزان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۲، ادامه داد: فرآیند دریافت نوبت به شیوه‌ای ساده و آسان طراحی شده تا خانواده‌ها بتوانند بدون نیاز به مراجعه به کافی‌نت این کار را انجام دهند و هزینه آن را نیز به صورت آنلاین پرداخت کنند.

وی گفت: سامانه نوبت‌دهی تا روز پانزدهم اردیبهشت ماه فعال خواهد بود و لازم است تمام خانواده‌هایی که فرزند آن‌ها در مهرماه سال ۱۴۰۲ وارد پایه اول می‌شود با مراجعه به این سایت تا پایان مهلت مقرر نسبت به دریافت نوبت اقدام کنند.

خزایی ضمن بیان این آمار که در استان اصفهان حدود ۳۵ هزار نوآموز پیش‌دبستانی از پانزدهم آبان تا بیست‌وسوم اسفندماه ۱۴۰۱ فرایند سنجش را تکمیل کرده‌اند، خاطرنشان کرد: خانواده‌هایی که یک مرتبه این فرآیند را انجام داده‌اند، نیازی به مراجعه مجدد و سنجش دوباره ندارند.

کد خبر 648286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.