سالار آقاپور به مایورکا پالما اسپانیا پیوست

سالار آقاپور که به‌عنوان بهترین بازیکن سال فوتسال ایران انتخاب شد پس از چند فصل مس سونگون ورزقان را ترک کرد و به مایورکای پالمای اسپانیا پیوست تا چهارمین حاضر در این لیگ لقب گرفته و هم‌تیمی حسین طیبی و مسلم اولادقباد شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در شرایطی که فصل بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دو هفته قبل با قهرمانی مس سونگون ورزقان به پایان رسید؛ سالار آقاپور ستاره جوان این تیم پس از نمایش‌های درخشان در زمین فوتسال و کسب عنوان بازیکن سال فوتسال ایران، به‌دنبال پیشنهاداتی که از اروپا داشت پس از توافق نهایی با مدیران مایورکا پالمای اسپانیا به این تیم پیوست تا علاوه‌بر اینکه به چهارمین ایرانی لیگ اسپانیا تبدیل شود در مایورکا هم‌تیمی حسین طیبی و مسلم اولادقباد لقب بگیرد.

رسانه‌های اسپانیایی درباره سالار آقاپور و انتقال وی به لیگ اسپانیا و تیم مایورکا نوشتند:

سالار آقاپور بازیکن ایرانی‌ست که ۲۳ سال دارد و به‌تازگی به‌عنوان بهترین بازیکن لیگ کشورش انتخاب شده است. سالار آقاپور برای فصل آینده مدنظر مایورکا پالما فوتسال بود و باشگاه موفق به بستن قرارداد با وی شده است. او بازیکن حال و آینده (ستاره سال‌های پیش‌رو) است.

آقاپور در تیم ملی ایران بین‌المللی است و بارها با حسین طیبی و مسلم اولادقباد (دو بازیکن ایرانی حاضر در لیگ اسپانیا) بازی کرده است. عملکرد دو بازیکن پالما عالی بوده است و به همین‌دلیل باشگاه هنگام تمدید قرارداد روی آن‌ها تردیدی نداشته است.

اگر مشکلات بین‌المللی وجود نداشته باشد، آقاپور کشورش را به‌مقصد اسپانیا برای پیوستن به مایورکا پالما ترک خواهد کرد. او جانشین الوی روخاس خواهد بود که پس از شش سال پوشیدن پیراهن سبز، سون‌مویکس را به‌جای والدپنیاس تغییر خواهد داد.

کد خبر 648280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.