فرامین رهبر معظم انقلاب خط مشی مدیران شهری است

شهردار زرین‌شهر گفت: شهرداران فرامین ولی‌فقیه زمان خود را لبیک گفتند و در تلاش هستند با عملکرد جهادی خود خاطرات شیرینی را از مردم‌داری و مسئولیت پذیری برای شهروندان شهرهای ایران به یادگار بگذارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسماعیلی احمدی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

" فلسفه اصلی نظام اسلامی، خدمت به مردم است و شهرداری‌ها، با خدمات شبانه روزی و خالصانه شهرداران سخت‌کوش شهرهای ایران در تلاش هستند تا شهر تحت مدیریتشان بسیار بالنده‌تر از پیش در ارائه خدمت خالصانه و صادقانه به شهروندان عمل کرده است و همگان شاهد ارتقای سطح شاخصه‌های شهرنشینی و توسعه زیرساخت‌های میهن اسلامی باشند.

بیست‌وپنجم اسفند ماه به مناسبت سالروز شهادت شهید مهدی باکری به عنوان روز شهردار نامگذاری شد که فرصتی مناسب برای تجلیل از مقام شهدا و شهردارانی است که همچون شهید باکری فرامین رهبر معظم انقلاب را در اجرایی شدن سیاست‌های گام دوم انقلاب و در نهایت تحقق تمدن نوین اسلامی را لبیک گفته و در تلاش هستند با عملکرد جهادی خود خاطرات بسیار شیرینی را از مردم‌داری و مسئولیت‌پذیری را برای شهروندان شهرهای ایران به یادگار بگذارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید مهدی باکری روز شهردار را به همه شهرداران شهرهای ایران به خصوص شهرداران وظیفه شناس، دغدغه‌مند و انقلابی شهرستان لنجان تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات روزافزون همه عزیزان در مسیر مقدس خدمت خالصانه به شهروندان، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و نایبِ برحقّ ایشان، حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) مسئلت می‌کنم. "

کد خبر 648274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.