خط‌کشی بیش از ۲۰ کیلومتر از معابر منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: بیش از ۲۰ کیلومتر از خیابان‌های این منطقه خط‌کشی و ایمن‌سازی شده است.

به گزارش ایمنا، داوود بحیرایی با اشاره به مجموعه اقدامات برنامه‌ریزی شده در آستانه سال جدید در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اظهار کرد: خط کشی جدید معابر و خیابان این منطقه در دستور کار قرار دارد که بر این اساس بیش از ۲۰ کیلومتر از معابر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خط کشی شد.

وی با بیان اینکه همچنین ۹۰۰ مترمربع نیز خط کشی عابر پیاده اجرا شده است، افزود: هدف از اجرای این طرح، افزایش ایمنی عبور و مرور و کاهش تخلفات رانندگی و تصادفات است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان همچنین از نصب ۳۰۰ مورد سرعتکاه و ایجاد کانال عابر پیاده و روشنایی آن و نصب تابلو و علائم انتظامی در منطقه خبر داد و گفت: موارد یاد شده در سطح معابر و مناطق پر تردد و پر حادثه به منظور کاهش تصادفات نصب شده است.

وی با تاکید بر اینکه برای خط کشی و ایمن‌سازی معابر بیش از ۳۶ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: در آستانه سال نو و حضور مسافران نوروزی، اداره حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اقدامات گسترده‌ای از جمله اجرای نیوجرسی در بزرگراه شهید آقابابایی، نصب دوربین نظارت تصویری، اصلاح هندسی معابر سطح شهر و نصب موانع را برای افزایش ایمنی عبور و مرور و کاهش تخلفات رانندگی و تصادفات اجرا کرده است.

کد خبر 648239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.