تخصیص ۹۹۶ تن قیر رایگان به آسفالت معابر بافت فرسوده شهر

سرپرست شهرداری دهدشت از تخصیص ۹۹۶ تن قیر رایگان به منظور آسفالت معابر بافت فرسوده شهر خبر داد و گفت: ۱۳۰ تن قیر نیز از سوی اداره راه و شهرسازی برای آسفالت سایر معابر شهر تخصیص یافته است.

سیدآیت تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اجرای طرح استقبال از بهار شهرداری دهدشت خبر داد و اظهار کرد: در طرح نوروزی اقداماتی شامل ساماندهی ورودی‌های شهر، رنگ‌آمیزی جداول و میدان‌ها، لکه‌گیری و آسفالت معابر شهری، نصب المان‌های نوروزی و پاکسازی شهر از وجود نخاله‌ها و گلکاری، درختکاری میدان‌ها و بلوارها در دست اجرا است.

وی افزود: مدیریت شهری تصمیم دارد با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر به منظور بهبود کیفیت مبلمان شهری پروژه‌ها را با نظرات مشاوران شهری اجرا کند.

سرپرست شهرداری دهدشت با بیان اینکه معابر محدوده شهر با ۱۲۰۰ کیلومتر وسعت ۹۵ درصد آسفالت شده است، خاطرنشان کرد: عملیات کمربندی سوم شهر به طول پنج کیلومتر در دو باند احداث می‌شود و در حال توافق با مالکان هستیم تا پس از تملک و آزادسازی، جاده با مشارکت خیران آسفالت شود.

تقوی از تخصیص ۹۹۶ تن قیر رایگان به منظور آسفالت معابر بافت فرسوده شهر خبر داد و اضافه کرد: ۱۳۰ تن قیر نیز از سوی اداره راه و شهرسازی برای آسفالت سایر معابر شهر تخصیص یافته است.

سرپرست شهرداری دهدشت با بیان اینکه کارخانه آسفالت شهرداری با ۱۵ نیرو ظرفیت تولید روزانه ۲۰۰ تن آسفالت را دارد، گفت: شهرداری کارخانه سنگ‌شکن و آسفالت شهر دارد، اما به دلیل نبود معدن نتوانستیم قیر تخصیص داده شده را به صورت کامل استفاده کنیم، تلاش داریم با فعال کردن کارخانه سنگ‌شکن تا پایان سال تمام قیرهای اختصاص یافته در سطح معابر پخش شود.

به گزارش ایمنا، شهر دهدشت با ۸۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی یاسوج و در مسیر مواصلاتی بهبهان-خوزستان-اصفهان قرار دارد.

کد خبر 648196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.