شاهمرادی: تمام‌قد از ورزشکاران اصفهان حمایت می‌کنیم

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: این آمادگی از سمت شهرداری اصفهان وجود دارد که با واگذاری زیرساخت‌ها به قهرمانان، آن‌ها مانند تمام کشورهای دنیا آموزش‌هایی را اختیار بگیرند؛ زیرا تربیت نیرو و پرورش قهرمانان آینده برعهده ورزشکاران فعلی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم اسفندماه_ اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان اصفهان به‌مناسبت فرا رسیدن روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ و برای پاسداشت ورزشکاران و قهرمانان استان اصفهان در سالی که سپری شد، مراسم تجلیل از این چهره‌های شاخص شهر فیروزه‌ای را با نام "ویژه‌برنامه شبی با قهرمانان" در هتل پیروزی اصفهان با حضور مدیران ورزشی و شهری و جمعی از ورزشکاران برگزار کرد.

در حاشیه این مراسم، مجتبی شاهمرادی اظهار کرد: این مراسم را برگزار کردیم تا یک‌بار دیگر دست‌به‌دست هم دهیم و یادآور شویم طی سال اخیر چه اقداماتی برای اعتلای ورزش ایران انجام داده‌ایم و چه افتخارآفرینی‌هایی توسط ورزشکاران به‌دست آمده است.

معاون شهردار افزود: در مدیریت شهری وظیفه خود دانستیم برای دست‌بوس از ورزشکاران حاضر شویم و نشان دهیم تمام‌قد در خدمت قهرمانانی هستیم که برای مردم کشور و اصفهان افتخارآفرینی می‌کنند. شور و شوق زندگی و حس افتخار دوست‌داشتن وطن و شهر در دل همشهری‌ها توسط این ورزشکاران و قهرمانان زنده می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بچه‌ها به شما ورزشکاران به‌عنوان الگو نگاه می‌کنند و آرزوی‌شان این است به‌جای شما باشند؛ ما نیز وظیفه خود می‌دانیم از شما تشکر کرده و تمام‌قد به احترام‌تان بایستیم و هرچه در توان داریم برای حمایت از شما به‌کار ببریم.

مجتبی شاهمرادی تصریح کرد: در کنار تمام این مسائل، دیدگاه و هدف ما این است هر شهروند اصفهانی یک ورزش را به‌طور مستمر انجام بدهد و فرزندان استعدادهای خودشان را کشف کنند. با کمک شهرداری اصفهان و مشارکت خوب با اداره‌کل ورزش‌وجوانان این اتفاقات رخ دهد. امیدوارم ورزشکاران نیز به‌ما در این مسیر کنند.

وی ادامه داد: این آمادگی وجود دارد که با واگذاری زیرساخت‌ها به قهرمانان، آن‌ها مانند تمام کشورهای دنیا آموزش‌هایی را اختیار بگیرند؛ تربیت نیرو و پرورش قهرمانان آینده دست ورزشکاران است. اگر تأمل کنید و خودتان یا دوستان‌تان برای این امر پیش‌قدم شوید زیرساخت‌ها کمی و کیفی ارتقا خواهد یافت تا این امر محقق شود.

معاون شهرداری و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تاکید کرد: در دوره جدید مدیریت شهری، فرهنگ و توسعه زیرساخت‌های شهری مانند زمین روباز و سالن چندمنظوره ماه‌به‌ماه در مناطق مختلف درحال پیشرفت است و شورای اسلامی به‌طور ویژه به فعالیت می‌پردازد. ورزشکاران باید ما را در این اقدامات ترغیب کنید و ما نیز وظیفه خود می‌دانیم تا اسطوره‌های شهر را بیشتر به فرزندان و مردم بیش از پیش معرفی کنیم.

مجتبی شاهمرادی در پایان گفت: چهره‌ها و افتخارآفرینان زیادی در استان اصفهان وجود دارند و این تعدد بالا ما را غافلگیر می‌کند و باعث می‌شود کارمان سخت شود اما تلاش کرده‌ایم با تمام وجود از آن‌ها حمایت کنیم، چرا که باید چهره‌ها شناخته شوند و به‌دنبال آن، کمک کنیم مردم، ورزشکاران استان اصفهان که اسطوره‌ها و اصلی‌ترین سرمایه‌های انسانی هستند شناخته شوند. در نهایت امیدوارم این پاسداشت را از ما بپذیرید؛ ما به همفکری شما نیازمندیم تا در حوزه ورزش شهر اتفاقات جدیدی رقم بزنیم.

کد خبر 648192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.