محمدی: به یاد ورزشکاران اصفهانی هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: علت اصلی گردهمایی این است که به ورزشکاران و افرادی که پشتوانه آن‌ها بودند، اعلام کنیم، زحمات شما دیده می‌شود اگر چه از لحاظ مادی قابل جبران نباشد، اما به صورت معنوی به یاد شما هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد محمدی شامگاه امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم اسفندماه_ در برنامه تجلیل از مدال‌آوران ورزش اصفهان در سال ۱۴۰۱ که با حضور ورزشکاران و مسئولین استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: امشب به پاس قدردانی از ورزشکاران که در یک سال اخیر باوجود همه سختی‌ها و کمبودها تلاش و افتخارآفرینی کردند، گردهمایی همراه با معاونت فرهنگی و ورزشی شهرداری اصفهان تدارک دیدیم. در جمع ما قهرمانان آسیایی، جهانی، بازی‌های کشورهای اسلامی و رقابت‌های بین‌المللی حضور دارند، ۳۵۰ نفر از خانواده ورزش اصفهان در سالی که گذشت به تیم ملی دعوت شدند و باهمتی که در قالب ورزش تیمی و انفرادی داشتند، افتخارآفرینی کردند.

وی ادامه داد: علت اصلی گردهمایی این است که به ورزشکاران و افرادی که پشتوانه آن‌ها بودند اعلام کنیم، زحمات شما دیده می‌شود اگر چه از لحاظ مادی قابل جبران نباشد، اما به صورت معنوی به یاد شما هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: حدود ۳۵۰ نفر از اصفهان به تیم ملی دعوت شدند که ۱۰۰ نفر از آن‌ها مقام آوردند. در حوضه ورزش همگانی با همتی که شد تعداد قابل توجهی از مردم به ورزش روی آوردند. دوران پس از کرونا را طی کردیم و مجدد کوره ورزش به خوبی گرم شده است.

محمدی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ چند صد هزار نفر ورزشکار سازمان یافته در اصفهان داشتیم، تصریح کرد: حدود ۷۶ درصد رشد باشگاه‌ها را در این سال داشتیم که با دریافت پروانه رسمی فعالیت کردند. پروژه‌های قابل توجهی را افتتاح کردیم و با حمایت مسئولین وزارت ورزش، استانداری و شهرداری امید بین جامعه ورزش بیشتر شد.

وی افزود: امیدواریم سال ۱۴۰۲ با افتخارآفرینی ورزشکاران اصفهانی همراه باشد، رویداد مهم آسیایی هانگژو را پیش‌رو داریم که امیدواریم نمایندگان کشورمان حضور پرافتخاری در این رقابت‌ها داشته باشند.

کد خبر 648190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.