صعود سامیار الیاسی به مرحله اصلی رقابت‌های تور جهانی تنیس

در چارچوب رقابت‌های تور جهانی تنیس که پس از وقفه هشت‌ساله به‌میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود سامیار الیاسی به جمع ۳۲ نفر برتر رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، راند پایانی رقابت‌های تور جهانی تنیس در زمین‌های تنیس المپیک جزیره کیش برگزار شد و تنیسورهای حاضر در این مرحله برای صعود به جدول اصلی با یکدیگر به رقابت پرداختند و پس از انجام هشت دیدار باقی‌مانده در جدول مقدماتی، سامیار الیاسی از ایران با نتیجه (۱ بر ۶، ۷ بر ۵ و ۷ بر ۱۰) مقابل الکسی دوبینین از روسیه به پیروزی رسید، علی یزدانی با نتیجه (۶-۷ و ۱-۶) از سد محمد عبید از پاکستان عبور کرد و امیرحسین بادی نیز با نتیجه ۲ بر یک مقابل نماینده فرانسه شکست خورد.

در پایان جدول مقدماتی هفته دوم مسابقات دو نماینده از کشورمان به‌همراه بازیکنانی از کشورهای رومانی، هند، روسیه و فرانسه به مرحله بعدی راه یافتند؛ این مسابقات امروز با انجام ۱۶ دیدار جدول اصلی پیگیری می‌شود. در جدول اصلی ۳۲ تنیسور از کشورهای ایران، چین، فرانسه، رومانی، ایتالیا، هند، پاکستان، ترکیه، الجزایر، روسیه، برزیل، سوریه و چک حضور دارند. در پایان این مسابقات به نفرات برتر مبلغ ۱۵ هزار دلار به‌عنوان جایزه‌نقدی اهدا شد.

به گزارش ایمنا، این مسابقات پس از وقفه‌ای هشت‌ساله به میزبانی کشورمان برگزار و تنیسورهای حاضر از چهاردهم تا بیست‌وهشتم اسفندماه برای کسب عناوین برتر با همدیگر مسابقه می‌دهند. ضمن اینکه سامان حسنی سرداور نشان نقره به‌عنوان سرداور و شاهرخ کشاورز به‌عنوان مدیر مسابقات حضور دارند.

کد خبر 648170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.