رشد ۵۸ درصدی بودجه سال آینده شهرداری خورزوق

رئیس شورای اسلامی شهر خورزوق با بیان اینکه بودجه سال آینده شهرداری به صورت محله‌محور و با توجه به نیازهای شهر خورزوق در نظر گرفته شده است، گفت: بودجه ۱۴۰۲ شهرداری خورزوق نسبت به سال گذشته ۵۸ درصد رشد داشته است که با همت شهرداری این بودجه محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی فتحی امروز -چهارشنبه بیست‌وچهارم اسفندماه- در نشست خبری با تشریح بودجه، پروژه‌ها و برنامه‌های شهرداری، اظهار کرد: از مجموعه شهرداری شهر خورزوق بابت زحماتی که در یک سال گذشته کشیدند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری شهر خورزوق به صورت کامل محقق شده که ناشی از زحمات مجموعه شهرداری است.

رئیس شورای اسلامی شهر خورزوق با اشاره به تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری، تصریح کرد: لایحه بودجه ۱۴۰۲ اواسط دی‌ماه توسط شهرداری به شورای اسلامی شهر ارسال شد و جلسات گوناگون تخصصی با مجموعه شهرداری در این راستا برگزار شد.

وی ادامه داد: در خصوص اجرای پروژه‌ها با معاونت عمران، درآمد، حسابداری و شهردار بررسی و پیگیری‌های لازم را انجام دادیم و در نهایت بودجه سال آینده شهرداری به مبلغ ۸۷ میلیارد تومان تصویب شد که از این بودجه حدود ۳۱ درصد صرف هزینه‌های جاری و ۶۹ درصد صرف هزینه‌های عمرانی خواهد شد.

فتحی با بیان اینکه بودجه سال آینده شهرداری به صورت محله‌محور و با توجه به نیازهای شهر خورزوق در نظر گرفته شده است، گفت: بودجه ۱۴۰۲ شهرداری خورزوق نسبت به سال گذشته ۵۸ درصد رشد داشته است که با همت شهرداری این بودجه محقق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اولویت شهرداری شهر خورزوق، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهر است.

کد خبر 648163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.