مسابقات والیبال بانوی قدسیان قرعه‌کشی شد/ جام ۲۲ فراتر از نصف‌جهان

مراسم قرعه‌کشی مسابقات والیبال بانوی قدسیان با حضور نمایندگان تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست‌ودومین دوره مسابقات ورزشی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان همزمان با نخستین روزهای ماه مبارک رمضان در اصفهان آغاز می‌شود. رقابت‌های والیبال بانوان این دوره از مسابقات از پنجم فروردین‌ماه استارت می‌خورد و به این ترتیب در مراسمی با حضور نمایندگان تیم‌های شرکت کننده، مراسم قرعه‌کشی و گروه‌بندی این دوره از مسابقات برگزار شد.
در این رقابت‌ها، ۱۵ تیم حضور دارند که در سه گروه چهار تیمی و یک گروه سه تیمی دسته‌بندی شدند. تیم‌ها مسابقات خود را از پنجم فروردین‌ماه با برگزاری دیدارهای مرحله گروهی آغاز می‌کنند.
گروه‌بندی این مسابقات به شرح زیر است:
گروه اول: یاس، آیفاسرام، اتوگالری مجید ۲، شهدای گز الف
گروه دوم: بیمه دانا، ژالان، میثاق، کانون البرز
گروه سوم: روشا، شهید بهشتی، شهدای گز ب
گروه چهارم: ترنادو، استار، پرش، اتوگالری مجید ۱

نکته قابل توجه این دوره از مسابقات حضور یک تیم از استان خراسان‌رضوی است. بانوان تیم والیبال «یاس» نوروز امسال میهمان اصفهان هستند تا جام ۲۲ فراتر از نصف‌جهان برگزار شود.
در این دوره از مسابقات تیم‌ها می‌توانند از دو بازیکن لیگ برتری و ملی‌پوش استفاده کنند. حضور ۱۷ بازیکن تیم‌های لیگ برتری ذوب‌آهن و سپاهان در این رقابت‌ها قطعاً به جذابیت مسابقات خواهد افزود.

اسامی بازیکنان لیگ برتری این مسابقات به شرح زیر است:
فرزانه زارعی / مائده اسکندری / ساینا شجاعی / فائزه امیرحسینی / پریا رستمیان / پریسا اکبری / سوگند سلیم / سهیلا امان الهی / نفیسه جنتی / پریا پشتوار / پرنیا یاوری / زهرا هونجانی / مریم سلیمانی / زینب هاشمی / زهرا زیبایی / نازنین دری / مهلا حسن‌زاده

کد خبر 648161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.