تسهیل دسترسی به قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور محتوا و اطلاعیه‌های مرتبط با قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی کشور را در اختیار اعضای سازمان قرار می‌دهد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان نصر کشور، جلسه هماهنگی با مرکز تنظیم مقررات مالیاتی سازمان امور مالیاتی با حضور رئیس و معاون مرکز تنظیم مقررات مالیاتی و نمایندگان سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برگزار شد. در این جلسه با تاکید بر تعاملات سازنده قبلی، مسائل و دغدغه‌های اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، هم به عنوان مودی و هم به عنوان بازوی اجرایی قانون، مطرح شد.

پیرو این جلسه توافقاتی برای ارتقا همکاری‌ها صورت گرفت که از آن جمله می‌توان به برگزاری وبینار با حضور رئیس مرکز تنظیم مقررات مالیاتی و همچنین تعامل دوجانبه برای همکاری دبیرخانه سازمان نصر در زمینه دریافت مصوبات، اطلاعیه‌ها و سایر مستندات و انتشار اختصاصی آن جهت اطلاع‌رسانی به اعضا سازمان، اشاره کرد.

با توجه به اعلام رئیس مرکز تنظیم مقررات مالیاتی تمامی مستندات قانونی و اطلاعیه‌های رسمی این حوزه در پایگاه اطلاع‌رسانی intamedia.ir، بخش «پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان» در اختیار عموم قرار داده می‌شود، با این حال سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در تعامل با این مرکز و برای تسهیل دسترسی اعضا سازمان، محتوای این حوزه را تجمیع و منتشر خواهد کرد.

اعضای محترم سازمان می‌توانند برای دسترسی به این محتوا به کانال تلگرامی mytaxgov مراجعه کنند.

کد خبر 648126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.