اقدامات ترافیکی شهرداری شهرکرد در روزهای پایانی سال

مدیر حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شهرکرد گفت: اصلاح تجهیزات ترافیکی معیوب در سطح شهر از جمله سرعت‌گیرها و سرعتکاه‌ها، جمع‌آوری بولارد و جداکننده‌های آسیب‌دیده، اصلاح تابلوهای معیوب در سطح شهر و نظارت مستمر بر مراکز معاینه فنی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیمان محقق امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم اسفندماه_ در جلسه آمادگی برای نوروز ۱۴۰۲ با اشاره به اقدامات انجام‌شده اظهار کرد: رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرها و سرعتکاه‌ها، رنگ‌آمیزی کانال‌های عابرپیاده و تقاطع‌ها به مساحت دو هزار مترمربع انجام شده است.

وی افزود: اجرای طرح رنگ محوری در مرکز خیابان‌ها به طول ۳۵ کیلومتر، رنگ‌آمیزی دو هزار نیوجرسی ترافیکی، رنگ‌آمیزی پل‌های عابر پیاده و رنگ‌آمیزی پایه چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و پایه دوربین‌ها ۱۵۰ پایه انجام شده است.

مدیر حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شهرکرد با بیان اینکه پنج دستگاه به مرکز کنترل ترافیک متصل شده است، خاطرنشان کرد: ساماندهی پارکینگ‌های سطح شهر و نظارت بر ۱۹ پارکینگ، تسطیح پارکینگ‌ها و نصب تابلوهای هدایت مسیر شهری از جمله اقدامات انجام شده است.

محقق تصریح کرد: اصلاح تجهیزات ترافیکی معیوب در سطح شهر از جمله سرعت‌گیرها و سرعتکاه‌ها، جمع‌آوری بولارد و جداکننده‌های آسیب‌دیده، اصلاح تابلوهای معیوب در سطح شهر، نظارت مستمر بر مراکز معاینه فنی دو مرکز، اطلاع‌رسانی محل پارکینگ‌ها و اصلاح زمانبندی چراغ‌های سطح شهر با همکاری پلیس راهور انجام شده است.

در ادامه عنایت‌الله راهنورد، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد تاکید کرد: ۳۵ مأموریت امدادی توسط ۶۰ نفر از مأموران آتش‌نشانی در آئین چهارشنبه آخر سال انجام شد.

وی ادامه داد: ۱۰ اکیپ سیار و پنج اکیپ ثابت آتش‌نشانی در مناطق مختلف شهر مستقر شدند؛ لذا آسیب جدی به مصدومان حادثه چهارشنبه‌سوری وارد نشده است.

کد خبر 648044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.