جمع‌آوری بنرهای اضافی در راستای زیباسازی شهر

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: شهرداری در راستای زیباسازی چهره شهر بنرهای اضافی را از سطح شهر جمع‌آوری و دیوارها را از پوستر و تبلیغات پاکسازی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا محمدیان امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم اسفندماه_ در جلسه آمادگی برای نوروز با اشاره به اقدامات حوزه خدمات شهری اظهار کرد: پاک‌سازی و جمع‌آوری نخاله‌های اطراف و سطح شهر، رنگ‌آمیزی جداول، میدان‌ها و تقاطع‌ها به مساحت حدود ۳۵ هزار مترمربع انجام شد.

وی افزود: شهرداری در راستای زیباسازی چهره شهر بنرهای اضافی را جمع‌آوری کرد و دیوارهای شهر از پوستر و تبلیغات پاکسازی شد.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: تبلیغات غیرمجاز روی دیوارهای شهری امحا، تابلوهای معابر شهری اصلاح و نصب و جداول و مبلمان شهر شست‌وشو شد.

محمدیان اضافه کرد: جمع‌آوری خودروهای فرسوده، تخریب ساختمان‌های مخروبه و حادثه‌ساز و زیرسازی و شن‌ریزی نوروزگاه ورودی شهر در میدان قمر بنی‌هاشم (ع) انجام شده است.

وی با بیان اینکه لایروبی مسیل‌ها و کانال‌های درون‌شهری و خاک‌برداری ساختمان‌های خطرساز در سطح شهر انجام شده است، تصریح کرد: ارائه خدمات به ستادهای اسکان مسافران، جمع‌آوری لاستیک‌ها و سرشاخه‌ها، جداسازی فضا با نیوجرسی در نوروزگاه، جمع‌آوری زباله‌های شهری به طور متوسط روزانه به میزان ۱۸۰ تن و رنگ‌آمیزی جداول، نرده‌ها و پل‌ها در سطح شهر انجام شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: شست‌وشوی مخازن زباله در مرکز شهر، استقرار اکیپ رفت و روب در نواحی چهارگانه، پاک‌سازی شن و نمک‌های معابر شهری، جمع‌آوری پایه‌های خطرناک و تابلوهای شهری، رفع آب‌گرفتگی‌های درون‌شهری، ترمیم جداول و بلوک‌فرش شهر، آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی و ساخت محل استقرار مخازن در معابر اصلی انجام شده است.

کد خبر 648035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.