بزن قدش هالند!

روزنامه‌های ورزشی جهان امروز، بیست‌وچهارم اسفندماه منتشر شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، عناوین منتخب روزنامه‌های ورزشی جهان امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم اسفندماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی جهان ایمنا بخوانید:

روزنامه توتو اسپورت با تیتر «چسبیدن به ولاهوویچ» نوشت: دوشان ولاهوویچ بیش از یک ماه است که برای یوونتوس گل نزده و بی‌قرار است تا دروازه رقبا را باز کند. بازی با فرایبورگ فرصت خوبی برای این بازیکن ارزشمند خواهد بود.

بزن قدش هالند!

روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت با تیتر «برو اینتر!» نوشت: اینتر موفق شد یک تساوی باارزش در زمین پورتو بگیرد و بعد از ۱۲ سال راهی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود. احتمال دارد دربی دلامادونینا را در لیگ قهرمانان ببینیم.

بزن قدش هالند!

روزنامه موندو دپورتیوو با تیتر «جلسه با مندس!» نوشت: مدیران باشگاه بارسلونا با ژرژ مندس، مدیربرنامه معروف جلسه‌ای خواهند داشت تا درباره آینده فاتی و بالده صحبت کنند.

بزن قدش هالند!

روزنامه آ اس با تیتر «هشدار قرمز» نوشت: رئال‌مادرید با اندوخته‌ای حاصل از برد پنج بر دو در آنفیلد به مصاف لیورپول خواهد رفت. رئالی‌ها نبرد سانتیاگو برنابئو را جدی خواهند گرفت.

بزن قدش هالند!

روزنامه مارکا با تیتر «و پنجمی؛ پپ او را تغییر داد» نوشت: ارلینگ هالند در دیدار منچسترسیتی و لایپزیش تیم آلمانی را نابود کرد. او پنج گل زد و چند رکورد مختلف را شکست وزیر نظر پپ گواردیولا، ستاره نروژی بازیکن کامل‌تری شده است.‌

بزن قدش هالند!

روزنامه دیلی اکسپرس با تیتر «بزن قدش!» نوشت: ارلینگ هالند با پنج گلی که در دیدار سیتی و لایپزیش زد، چند رکورد را شکست. او به رکورد مسی و آدریانو رسید که پنج گل در لیگ قهرمانان زده بودند.

بزن قدش هالند!

روزنامه میرور با تیتر «۵ بده» نوشت: پنج گل ارلینگ هالند در بازی منچسترسیتی مقابل لایپزیش تاریخ‌ساز شد. ستاره نروژی حالا کنار مسی و آدریانو قرار گرفته و البته در دقایق کمتری پنج گل زده است.

بزن قدش هالند!

کد خبر 648014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.