ترکیب احتمالی رئال مادرید برابر لیورپول

شاگردان آنچلوتی کار ساده‌ای برای جبران امتیازات از دست رفته در لیگ ندارند و به همین خاطر تمرکز خود را بر کسب یک عنوان اروپایی گذاشته‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، لیورپول برای ادامه دادن به سفر اروپایی خود نیاز به یک شب رویایی و جادو در سانتیاگو برنابئو دارد. تیم آنچلوتی بازی رفت را با قدرت برد و حالا در پایتخت اسپانیا، رئال مادرید میزبان لیورپول است.

رئال مادرید مشکل کمتری در دیدار برابر لیورپول دارد و نه تنها نتیجه بازی رفت به آنها کمک می‌کند، بلکه محرومان و مصدومان این تیم نیز بسیار کمتر است.

بنزما، برنده توپ طلا که به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا در دیدار برابر اسپانیول حاضر نشد، از آن زمان برای تمرین کامل به هم تیمی‌های خود پیوسته و انتظار می‌رود در آنفیلد هدایت خط حمله را بر عهده بگیرد و آنچلوتی نیز باید روی بازگشت مدافع چپ خود، فرلاند مندی حساب کند. این بازیکن فرانسوی از اواخر ژانویه به دلیل مشکل ران پای خود به میدان نرفته است.

آنچلوتی ممکن است روی مندی ریسک نکند، اما غیبت آلابا گزینه‌های سرمربی ایتالیایی را کمتر کرده است. آلابا در بازی رفت با مصدومیت از ناحیه ران از زمین خارج شد و انتظار می‌رود در دیدار برگشت نیز غایب باشد.

پس از استفاده از ادواردو کاماوینگا در دفاع چپ در مقابل اسپانیول، آنچلوتی احتمالاً آنتونیو رودیگر یا مندی را در این پست به کار می‌گیرد. همه چیز به آمادگی جسمانی بازیکنان بستگی دارد و حتی ناچو فرناندز نیز می‌تواند گزینه دیگری برای حضور در خط دفاع رئال مادرید باشد.

ترکیب احتمالی رئال مادرید:

کورتوا، کارواخال، میلیتائو، رودیگر، ناچو، مودریچ، شوامنی، کروس، والورده، بنزما و وینیسیوس جونیور.

کد خبر 648009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.