اینزاگی: از صعود به مرحله بعدی لذت می‌بریم

سرمربی اینتر که تیمش برابر پورتو با چنگ و دندان دفاع کرد تا بالاخره راهی مرحله بعد شود، از این موفقیت بسیار راضی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، سیمونه اینزاگی از صعود اینتر به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بسیار لذت برده و معتقد است که هواداران باید به این موضوع افتخار کنند.

برتری بازی اول تیم اینتر در مرحله یک‌هشتم نهایی تعیین کننده بود و گل دیرهنگام روملو لوکاکو باعث شد تا آن‌ها در نهایت راهی مرحله بعدی شوند. اینترمیلان برای اولین بار در ۱۲ سال گذشته به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان رسید و این اتفاق تحت هدایت اینزاگی رقم خورد.

اینزاگی، سرمربی اینتر درباره برد تیمش اظهار کرد: بسیار خوشحالم. به همه بازیکنانم افتخار می‌کنم که از تمام انرژی خود استفاده کردند و نمایش جانانه‌ای داشتند. قبل و حین بازی مشکل داشتیم، با این حال بازیکنانم ذهنیت مثبت خود را حفظ کردند و توانستند پیروز شوند.

وی افزود: ایمان داشتم که می‌توانیم از این مرحله صعود کنیم. بازی پرشوری بود و آن‌ها در بازی رفت شکست خورده بودند. تیم ما ذهنیت لازم برای پیروزی را داشت. هواداران باید به کاری که این تیم انجام داده است، افتخار کنند، سال‌ها بود به این مرحله نرسیده بودیم و این بار پیشرفت کردیم. هر تیمی که در قرعه‌کشی مشخص شود،  بدون شک رقیب سرسختی خواهد بود، اما ما با اشتیاق زیادی وارد مرحله بعدی می‌شویم.

نکته جالب توجه این است که چهار تیم آخری که از سری آ با پورتو دیدار کرده بودند، همه شکست خوردند و بنابراین اینتر به این روند پایان داد.

شب گذشته صدها هوادار اینتر بلیت بازی برابر پورتو را خریداری کرده بودند اما با وجود اینکه از قبل اطمینان داده شده بود که آن‌ها اجازه ورود خواهند داشت، هرج و مرج زیادی روی داد و در نهایت اجازه حضور هواداران در ورزشگاه داده نشد. اینزاگی درباره جلوگیری از ورود هواداران تیمش به ورزشگاه یادآور شد: این پیروزی را به هوادارانی تقدیم می‌کنم که نتوانستند وارد ورزشگاه شوند.

سیمونه اینزاگی از زمان جایگزینی آنتونیو کونته با انتقادهای زیادی مواجه شد و برخی ادعا کرده بودند که آینده او در اینتر کاملاً به صعود از این مرحله بستگی داشت.

سرمربی اینتر در پایان صحبت‌هایش گفت: من جنجال نمی‌خواهم و از هر دقیقه این تجربه لذت می‌برم. می‌دانم این فوتبال است، می‌دانم چرا و چگونه دو سال پیش به این باشگاه آمدم و از هر جام و  حضور در یک‌چهارم نهایی لذت می‌برم. اکنون ما روی سری آ و نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا تمرکز خواهیم کرد. بازی‌های زیادی وجود دارد که باید انجام شود. ما باید انرژی ذهنی و جسمی خود را بازیابی کنیم.

اینتر همچنان در سری آ در رده دوم قرار دارد، اما اختلاف این تیم با ناپولی صدرنشین به عدد ۱۸ رسیده است. آن‌ها همچنین در نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا قرار است به مصاف تیم یوونتوس بروند که پیش از این در سوپرکاپ پیروز شده است.

کد خبر 647998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.