برپایی نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی اصفهان

مدیر خانه تجسمی حوزه هنری استان اصفهان گفت: به مناسبت فرارسیدن سال نو، نمایشگاه و فروشگاه آثار اساتید هنرمند تجسمی اصفهان، با بیش از ۱۴۰ اثر در گالری‌های عمارت سعدی برگزار می‌شود.

آزاده کوفی‌گر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مهم حوزه هنری حمایت از هنرهای تراز انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف است، اظهار کرد: خانه تجسمی حوزه هنری استان اصفهان سعی کرده است با برگزاری نمایشگاه‌ها و ایونت‌های مختلف، از هنرمندان هنرهای تجسمی استان حمایت کند.

وی افزود: اصفهان در حوزه‌های هنرهای تجسمی نسبت به سایر استان‌های کشور سرآمد بوده، گواه این ادعا هنرمندان شاخصی تجسمی از استان است که در سطح کشور شناخته‌شده و حائز رتبه‌های برتر در جشنواره‌های متعددی کشوری و بین‌المللی بوده‌اند.

مدیر خانه تجسمی حوزه هنری استان اصفهان تصریح کرد: هرچند این هنرمندان شناخته‌شده هستند، اما نیاز است که آثار آنان به عموم افراد جامعه بیش از پیش شناخته شود که یکی از راهکارهای اثربخش برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در این حوزه است، ازاین‌رو حوزه هنری استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن سال نو، نمایشگاه و فروشگاه آثار اساتید هنرمند تجسمی اصفهان را با بیش از ۱۴۰ اثر در گالری‌های سعدی با عنوان «به رنگ عید» برگزار می‌کند.

برپایی نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی اصفهان

وی اظهار کرد: این نمایشگاه و فروشگاه در حمایت از هنرمندان رشته‌های نقاشی، نگارگری، خوشنویسی و نقاشی‌خط با ارائه آثار اساتید مطرح اصفهان مانند مرتضی نصر، حدت، بدرالسماء، موحدیان، حمیدی، دکتر جوادی در زمینه نقاشی و نگارگری، فروزنده، نطنزی، خیری، عطریان، عسگری‌فر، سلیمانی، شریفی، فاتح نطنزی، گنجعلی در زمینه خوشنویسی و نقاشی‌خط دایر می‌شود.

کوفی‌گر گفت: نمایشگاه فوق امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم اسفندماه_ ساعت ۱۶ با حضور برخی از اساتید هنرمند اصفهان در گالری‌های عمارت سعدی افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: نمایشگاه «به رنگ عید» به مدت یک ماه از بیست‌وچهارم اسفندماه تا بیست‌وچهارم فروردین‌ماه در مجموعه گالری‌های سعدی واقع در خیابان استانداری، گذر سعدی، عمارت تاریخی سعدی جهت بازدید عموم دایر است.

کد خبر 647992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.