یک‌دل و یک‌رنگ برای قهرمانی آسیا می‌جنگیم / نبودن در جام جهانی ضربه بزرگی به ما زد!

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: همه تیم‌ها در جام جهانی دیده می‌شوند و بازیکنان شانس حضور در تیم‌های خارجی را پیدا می‌کنند، در این دو دوره‌ای که به جام جهانی صعود نکردیم، شاهد افت قراردادهای لیگ برتر هم بودیم که ضربه بزرگی به جامعه فوتبال ساحلی زده است.

مهدی شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با مسابقات قهرمانی آسیا تایلند که از بیست‌وپنجم اسفندماه آغاز خواهد شد و تا ششم فروردین‌ماه در شهر پاتیای تایلند ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: در رقابت‌های بین قاره‌ای موفق شدیم مقام اول را به خود اختصاص دهیم، از آن مسابقات حدود چهار ماه می‌گذرد، در حال حاضر در تعطیلی لیگ برتر فوتبال ساحلی هستیم و اکثر بازیکنان تیم ملی نمی‌توانند عملکرد خوبی که در رقابت‌های بین قاره‌ای داشتند را در مسابقات آسیایی هم داشته باشند زیرا پیش‌فصل لیگ است و همه بازیکنان در حال بدنسازی و ریکاوری هستند. این موضوع باعث شده است تا رقابت‌های آسیایی برای ما مشکل باشد.

یک دل و یک رنگ برای قهرمانی آسیا می‌جنگیم/حضور نیافتن در جام جهانی ضرر بزرگی به ما زد!

وی افزود: کادر فنی حدود شش هفته اردو برای ما تدارک دید که آخرین اردوی آماده‌سازی در بندرعباس بود، سه بازی دوستانه با بلاروس داشتیم و در نهایت دو پیروزی و یک شکست برای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به‌دست آمد. بازیکنان سعی کردند خود را به آمادگی لازم برسانند تا قهرمان شویم و به مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی راه پیدا کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با بیان اینکه ۱۲ بازیکن یک‌دل هستیم و برای یک هدف می‌جنگیم، تصریح کرد: در دو دوره از رقابت‌های جام جهانی نتوانستیم حضور داشته باشیم و از موقعیت‌ها و فرصت‌های خوبی که می‌توانستیم داشته باشیم، دور ماندیم. امیدواریم با قهرمانی در این مسابقات نخست به جام جهانی صعود کنیم و سپس به جایگاه نخست آسیا برسیم.

شیرمحمدی در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر اینکه هم‌گروهی با تیم‌های مالزی، ازبکستان و امارات در گروه دوم این رقابت‌های آسیایی گفت: مقابل مالزی و ازبکستان تقریباً کار راحت‌تری نسبت به بازی مقابل امارات داریم، اما برای این دو تیم هم احترام قائل هستیم و امیدواریم به مرور زمان بهتر شویم.

یک دل و یک رنگ برای قهرمانی آسیا می‌جنگیم/حضور نیافتن در جام جهانی ضرر بزرگی به ما زد!

وی ادامه داد: مقداری پاداش و حقوق از بازی‌های قبلی مانده که پرداخت نشده است، اما فدراسیون فوتبال متعهد شده است خیلی زود طلب‌ها را واریز کند.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی با اشاره به اینکه حضور نیافتن در جام جهانی تاوان سنگینی برای جامعه فوتبال ساحلی داشته است، اظهار کرد: همه تیم‌ها در جام جهانی دیده می‌شوند و بازیکنان شانس حضور در تیم‌های خارجی را پیدا می‌کنند، در این دو دوره‌ای که به جام جهانی صعود نکردیم، شاهد افت قراردادهای لیگ برتر هم بودیم که ضربه بزرگی به جامعه فوتبال ساحلی زده است.

کد خبر 647973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.