رفت‌وآمدهای عجیب در جنوب!/ با جدایی عنایتی، اشکش دوباره سرمربی نفت مسجدسلیمان شد

پس از استعفای رضا عنایتی از هدایت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، مدیران این باشگاه برای دومین‌بار در فصل جاری نیمکت نفت را به ابراهیم اشکش سپردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از گذشت شش‌هفته از حضور رضا عنایتی روی نیمکت سرمربی‌گری و کسب دو شکست و چهار تساوی، وی بالاخره طی توافق دوطرفه با مدیران نفت مسجدسلیمان از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد. نفت مسجدسلیمان هم‌اکنون پس از صنعت‌نفت آبادان با ۱۳ امتیاز در جایگاه شانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد و چیزی تا سقوط به لیگ دسته‌اول فاصله ندارد.

مسجدسلیمانی‌ها که با مشکلات عمده‌ای ازجمله بی‌پولی دست‌وپنجه نرم می‌کنند فصل را با رضا مهاجری آغاز کردند و پس از جدایی وی، ابراهیم اشکش به‌عنوان سرمربی در این تیم منصوب شد که او هم پس از چهار بازی و ناکامی در کسب پیروزی از سمت خود کنار رفت. بدین ترتیب نتایج ضعیفی که رضا عنایتی همراه نفت مسجدسلیمان کسب کرد و البته دخالت‌های لیدرهای این باشگاه موجب شد این سرمربی هم آینده‌ای مشابه با سایر سرمربیان این فصل برای عنایتی رقم زند.

با جدایی رضا عنایتی از نفت مسجدسلیمان، تمرینات این تیم به‌صورت موقت زیر نظر فرزاد حافظی برگزار شد و در بازی هفته گذشته مسجدسلیمان در برابر گل‌گهر سیرجان نیز بر روی نیمکت این تیم نشست که منجر به شکست سنگین چهار بر صفر نفتی‌ها شد؛ عجیب اینجاست فرزاد حافظی هم بعد از این بازی از سمت خود استعفا داد.

امروز نیز مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان پس از استعفای رضا عنایتی و بررسی گزینه‌های مختلف، در نهایت تصمیم گرفتند مجدداً با ابراهیم اشکش همکاری کنند و بر این اساس سرمربی جدید مسجدسلیمان که در چهار بازی همراه این تیم ناکام بود دوباره هدایت نفت را برعهده گرفت و باید دید این‌بار چقدر روی نیمکت مسجدسلیمان دوام می‌آورد.

کد خبر 647931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.