النصر ۳ _ ابها ۱ / صعود النصر به نیمه‌نهایی جام‌حذفی عربستان در شب بد رونالدو +فیلم

تیم فوتبال النصر امشب در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام‌حذفی عربستان در حضور ۸۷ دقیقه‌ای کریستیانو رونالدو برابر ابها به برتری سه بر یک رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ساعت ۱۸ امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم اسفندماه_ تیم فوتبال النصر در ورزشگاه مرسول‌پارک شهر ریاض از سری رقابت‌های مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی عربستان به‌مصاف ابها رفت و در خانه خود با پیروزی بدون دردسر ۳ بر یک به جمع چهار تیم برتر این تورنمنت راه یافت.

کریستیانو رونالدو ستاره تیم فوتبال النصر با بازوبند کاپیتانی از ابتدا وارد زمین شد؛ شماره هفت زردپوشان ریاض در این بازی گلزنی نکرد و شب خوبی را سپری نکرد. دقیقه ۳+۴۵ زمانی‌که النصر صاحب ضدحمله شد داور به نشانه پایان نیمه‌اول در سوت خود دمید و فرصت جدی گلزنی را از میزبان گرفت رونالدو به‌شدت عصبانی شد و به‌زیر توپ زد؛ همین باعث شد داور به‌خاطر رفتار وی به رونالدو کارت‌زرد نشان دهد.

گل‌های النصر را در این بازی، سامی النجعی خیلی‌زود در دقیقه اول به‌ثمر رساند و ۲۰ دقیقه بعد عبدالله الخبیری حساب‌کار را دو بر صفر به‌سود میزبان کرد؛ دقیقه ۴۹ نیز محمد مران موفق شد گل سوم را وارد دروازه ابها کند تا پیروزی زردپوشان ریاض تثبیت شود. تنها گل ابها نیز در دقیقه ۶۹ توسط عبدالفتاح آدام زده شد.

شماره هفت النصر در این بازی عملکرد خوبی نداشت و امتیاز متوسط ۷ را دریافت کرد؛ وی دقیقه ۸۷ با تصمیم رودی گارسیا از زمین بازی بیرون رفت و جای خود را به اندرسون تالیسکا داد. النصر با پیروزی ۳ بر یک در بازی امروز به مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی عربستان صعود کرد و باید منتظر سه‌تیم دیگر باشد؛ احتمال این وجود دارد که در این مرحله درصورت صعود الهلال، این دو تیم پرقدرت مقابل هم قرار بگیرند.

کد خبر 647926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.