پیگیری روند درمان پورعلی‌گنجی در کمپ اسپایر قطر/ دیدار شماره ۸ سرخ‌ها با ستاره السد +عکس

مرتضی پورعلی‌گنجی ستاره پرسپولیس که در بازی اخیر سرخ‌پوشان مقابل سپاهان از ناحیه گردن مصدوم شد به قطر رفته تا روند درمان خود را در کمپ اسپایر پشت‌سر بگذارد و هرچه زودتر بتواند به میادین بازگردد؛ مدافع قرمزها در این کلینیک با بغداد بونجاح ستاره تیم فوتبال السد قطر دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در دیدار هفته گذشته مقابل سپاهان اصفهان در برخوردی که با شهریار مغانلو داشت دچار مصدوم و در ادامه به‌دلیل شدت آسیب‌دیدگی راهی بیمارستان شد تا مراحل درمانی خود را دنبال کند. پورعلی‌گنجی بعد از مرخصی از بیمارستان و در شرایطی که با تجویز پزشک باید تا زمان پشت‌سر گذاشتن آسیب‌دیدگی‌اش گارد محافظ گردن داشته باشد، راهی قطر شده تا در کمپ اسپایر و زیر نظر متخصص درمان خود را دنبال کند و بتواند هرچه‌زودتر شرایط بازگشت را به‌دست بیاورد.

پیگیری روند درمان پورعلی‌گنجی در کمپ اسپایر قطر/ دیدار شماره ۸ سرخ‌ها با ستاره السد +عکس

مدافع پرسپولیس امروز در کمپ اسپایر با ستاره فوتبال السد دیدار داشت و عکس یادگاری نیز گرفت. بغداد بونجاح ستاره گلزن السد قطر که سابقه بارها تقابل با پرسپولیس را در فصول گذشته لیگ‌قهرمانان آسیا دارد، در کنار مرتضی پورعلی‌گنجی این تصویر یادگاری را ثبت کردند. پورعلی‌گنجی در زمان حضورش در السد نیز با بونجاح هم‌تیمی بود و قهرمانی‌های متعددی با یکدیگر به‌دست آوردند. درخصوص مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی نیز باید دید چه‌زمانی مراحل درمانی‌اش تکمیل خواهد شد و هواداران پرسپولیس منتظر هستند با بازگشت وی به ایران، مدافع سرخ‌ها تمرینات گروهی را برای همراهی این تیم در ادامه فصل دنبال کند.

کد خبر 647912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.