برپایی ۱۰ جشن مسجدمحور با همکاری تشکل‌های مردم‌نهاد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: برپایی ۱۰ جشن مسجدمحور با همکاری تشکل‌های مردم‌نهاد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از برنامه‌های سازمان در ایام نوروز است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا ریاحی امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم اسفندماه_ در جلسه با شهردار شهرکرد اظهار کرد: فضاسازی فرهنگی و تبلیغی با بهره‌گیری از ظرفیت ۳۰ بیلبورد فرهنگی، پنج تابلوی پازلی و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری با شعار محوری «بهار رحمت» یکی از برنامه‌های ویژه ایام نوروز است.

وی افزود: در راستای زیباسازی شهر طرح جمع‌آوری متکدیان، معتادان متجاهر، کودکان کار و خیابانی از سطح شهر با مشارکت و همکاری دستگاه‌های متولی در حال اجرا است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: راه‌اندازی کارناوال شادی به مدت سه روز، استقرار ۲۰ المان شهری در نقاط مختلف سطح شهر، تهیه و پخش موسیقی اختصاصی «بُنگ بارون» از شبکه استانی جهانبین، برپایی نوروزگاه در ورودی شهرکرد و استقبال از میهمانان نوروزی از دیگر برنامه‌های این سازمان است.

ریاحی با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی ادامه داد: برپایی ۱۰ جشن مسجدمحور با همکاری تشکل‌های مردم‌نهاد و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از دیگر برنامه‌ها است.

وی گفت: همکاری با هیئت‌های مذهبی در فضاسازی و اجرای ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر، فضاسازی ورودی اصلی شهر ویژه ایام ماه مبارک رمضان، اجرای سرود پاتوقی در شش نقطه شهر به منظور ایجاد نشاط اجتماعی، تهیه و توزیع محصولات فرهنگی میان شهروندان، زیباسازی، رنگ‌آمیزی و اجرای نقاشی دیواری در ۱۰ نقطه شهر از برنامه‌های این سازمان است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد افزود: در مجموع ۱۳ ویژه‌برنامه نوروزی در شهرکرد توسط این سازمان اجرا می‌شود.

کد خبر 647773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.