بهبود مسیرهای دوچرخه‌سواری در شهر کانادایی

شورای شهر پورت‌مودی کانادا بهبود سه مسیر شلوغ دوچرخه‌سواری را در برنامه قرار داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر پورت‌مودی از برنامه‌ریزی برای بهبود مسیرهای دوچرخه‌سواری پرتردد شهر به دنبال پیشرفت‌هایی خبر داد که برای ساماندهی جاده‌های شلوغ شهر انجام داده است. تأمین مالی این بهبودها به مبلغ ۲۴ هزار دلار از محل صندوق ذخیره اصلی حمل‌ونقل شهر و در راستای توسعه یک طرح مفهومی و استراتژی اجرایی برای مسیرهای تفکیک‌شده دوچرخه‌سواری شهر انجام خواهد گرفت.

شورا همچنین از آغاز اجرای طرح‌های مفهومی برای مسیرهای دوچرخه‌سواری حفاظت‌شده جدید در بلوار کوهستانی و ضلع جنوبی خیابان اصلی شهر خبر داد و اعلام کرد که سه مسیر تعیین‌شده از میان چندین مسیری انتخاب شده است که برای بررسی اولویت‌های ارتقای شهر طی برنامه بررسی مسیرهای دوچرخه پورت‌مودی توسط مشاوران مهندسی عمران شورا شناسایی شده بود.

بهبود مسیرهای دوچرخه‌سواری در شهر کانادایی

شورای شهر از طرح‌های خود برای بهبود ارجح‌ترین مسیر دوچرخه‌سواری در سراسر مناطق سه‌گانه شهری پورت‌مودی نیز رونمایی کرد که چندین مرکز مدنی محبوب شهر را به یکدیگر متصل می‌کند و لازم است بازسازی و بهسازی شود، زیرا در حال حاضر به اندازه کافی عریض نیست تا بتواند مسیرهای دوچرخه‌سواری تفکیک‌شده مورد نظر را در خود جای دهد و تعیین بهترین راه برای ادغام آن با خطوط جدید ایجادشده نیازمند برنامه‌ریزی‌های بیشتری است.

شورای شهر پورت‌مودی در ادامه از مسیرهای دوچرخه‌سواری جدیدی خبر داد که در حال حاضر ایجاد یا بهبود آن‌ها برای آینده در دست بررسی قرار دارد و اعلام کرد که مسیرهای موجود که از استانداردهای ایمنی و راحتی لازم برای عبور دوچرخه‌ها برخوردار نیستند، بخشی از برنامه‌های بهبود در آینده را به خود اختصاص خواهند داد.

شورا خاطرنشان کرد که مسیرهای چندمنظوره برنامه‌ریزی‌شده جدید که در امتداد ضلع شمالی شهر قرار دارد، پس از اعمال تغییرات به یکی از راحت‌ترین مسیرهای دوچرخه‌سواری شهر تبدیل خواهد شد، اما ضلع جنوبی همچنان نیازمند بهبود است و در آینده‌ای نزدیک بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت.

کد خبر 647753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.