آماده‌سازی منطقه ۵ در آستانه نوروز ۱۴۰۲

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان از آماده سازی منطقه در عرصه‌های ترافیکی، راه‌اندازی پل‌های مکانیزه، اصلاح معابر و تجهیز ایستگاه‌های بی آر تی و آمادگی پارکینگ‌های سطح منطقه ویژه مسافران خبر داد.

به گزارش ایمنا، حسین کارگر با اشاره به نزدیکی ایام به بهار طبیعت و نوروز ۱۴۰۲ اظهار کرد: در قالب پروژه‌های محله محور سطح منطقه و در آستانه نوروز ۱۴۰۲ پروژه‌های مختلف در عرصه‌های ترافیکی، زیباسازی و بهسازی معابر در این منطقه در حال اجرا است.

وی با اشاره به نصب سه دستگاه سرپناه اتوبوس خیابان توحید شمالی و ابتدای بوستان ملت افزود: پارکینگ‌های خاقانی، جلفا، صفه و توحید (بخش خصوصی) با ظرفیت ۲۵۰۰ دستگاه خودرو آماده پذیرایی از مسافران نوروزی و شهروندان هستند.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: خط کشی بزرگراه شهید دستجردی به میزان ۳۵ هزار متر انجام شده و خط کشی بوستان‌های ملت و سعدی و چهارباغ بالا به طول ۳۰ هزار متر در دستور کار منطقه قرار دارد.

وی از راه‌اندازی مجدد سه دستگاه پل عابر پیاده مکانیزه واقع در دانشگاه اصفهان، میدان آزادی، حسین آباد و ایمن سازی ایستگاههای بی آر تی با نصب بولارد و شبکه‌های ایمنی و نصب چهار هزار متر شبرنگ بر روی نرده‌های بی آر تی خبر داد و خاطرنشان کرد: ایمن‌سازی خیابان جمال‌زاده با نصب گل میخ و تابلو ترافیکی، نصب جدا کننده در معابر فرعی منطقه جهت جلوگیری از پارک حاشیه‌ای و تسهیل و تردد در عبور و مرور انجام شده است.

کارگر اظهار کرد: اصلاح هندسی، آرام‌سازی و ایمن‌سازی ترافیکی، نصب دوربین نظارت تصویری، نصب سرعت کاه، ایجاد کانال عابرپیاده و روشنایی و نصب تابلو و علائم انتظامی از دیگر اقدامات در دست اجرا در منطقه پنج شهرداری در آستانه نوروز است.

کد خبر 647741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.