«اصفهان‌من» در اختیار مسافران قرار می‌گیرد

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: تا چند روز آینده، برای نخستین‌بار اپلیکیشن گردشگری «اصفهان‌من» در اختیار گردشگران، مسافران و شهروندان قرار خواهد گرفت و آن‌ها می‌توانند پس از استفاده، نقاط ضعف آن را به اطلاع مدیریت شهری برسانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» ضمن تبریک به مناسبت سالروز بزرگداشت شهدا به شهروندان اصفهانی و خانواده‌های شهدا اظهار کرد: اصفهان از گذشته همیشه شهر ایثار و شهادت بوده است.

وی با بیان اینکه هر ساله ستادی با عنوان «ستاد تسهیلات سفر» تشکیل می‌شود که این ستاد از حدود یک سال اخیر به‌صورت دائمی در حال فعالیت است و شهردار اصفهان ریاست آن را بر عهده دارد، افزود: تمام ارکان نصف‌جهان در کمیته‌های مختلف دور هم جمع می‌شوند و اقدامات و برنامه‌ریزی‌هایی را انجام می‌دهند تا در ایام مختلف به‌ویژه نوروز با توجه به افزایش مسافران، بتوانیم خدمات مناسبی را به گردشگران ارائه دهیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهرداری در کمیته‌های مختلف همچون بازرسی، ایمنی و حوادث، اطلاع‌رسانی و اسکان فعالیت خود را از چند ماه گذشته آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: در کمیته اسکان، مراکز اقامتی زیرمجموعه اداره کل میراث فرهنگی و مراکز ذیل اداره آموزش‌وپرورش، همچنین کمپ گردشگری باغ فدک به‌صورت ویژه، برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: با توجه افزایش کیفی، امسال به شکل متفاوتی در کمپ گردشگری باغ فدک در خدمت مسافران خواهیم بود و امیدواریم این خدمت مورد رضایت مسافران نوروزی نصف‌جهان قرار گیرد.

معرک‌نژاد با بیان اینکه کمیته‌های دیگری همچون فضاسازی، فرهنگی و اطلاع‌رسانی، چند ماهی است فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، تاکید کرد: کمیته فرهنگی در حال برنامه‌ریزی برای اجرای رویدادها و جشن‌های مختلف است تا بتواند ایام خوشی را برای شهروندان اصفهانی رقم بزند.

وی با بیان اینکه کمیته زیباسازی از مدتی قبل آغاز به‌کار کرده و دیوارنگاره‌هایی را در سطح شهر اجرا کرده است، گفت: این کمیته روزهای آینده المان‌ها و نمادهای مختلف را در سطح شهر اصفهان نصب خواهد کرد.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی تسهیلات سفر شهر اصفهان اضافه کرد: این کمیته که وظیفه پوشش و پشتیبانی از تمام کمیته‌های این ستاد و اطلاع‌رسانی به شهروندان را بر عهده دارد، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین‌بار اپلیکیشن گردشگری «اصفهان‌من» در اختیار گردشگران قرار خواهد گرفت؛ این اپلیکیشن تا چند روز آینده در اختیار شهروندان و مسافران قرار می‌گیرد و شهروندان نیز می‌توانند پس از استفاده از آن، نقاط ضعف آن را به اطلاع مدیریت شهری برسانند.

کد خبر 647689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.