از توسعه موسسات فرهنگی و قرآنی حمایت می‌کنیم

رئیس شورای اسلامی شهر مراغه از انتخاب شهردار مراغه به عنوان مدیر نمونه شهرستانی خبر داد و گفت: شورای اسلامی شهر مراغه از ایجاد و توسعه موسسات فرهنگی و قرآنی در مراغه، تمام‌عیار حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا عسکری امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم اسفند_ در جلسه شورای اسلامی شهر مراغه با بیان اینکه شورای اسلامی شهر پیشگام در حوزه فرهنگی و قرآنی است، اظهار کرد: توسعه شهری مستلزم توسعه همه‌جانبه شهر است و در این میان نباید از توسعه فرهنگ قرآنی که از افتخارات انقلاب اسلامی است، غافل ماند.

وی افزود: مؤسسه اباصالح، نماد خودباوری جوانان ایران اسلامی است که در منطقه‌ای محروم در شهر مراغه فعالیت می‌کند و با تحت پوشش قرار دادن ده‌ها هزار نفر جمعیت منطقه امیرکبیر، یک ظرفیت ارزشمند فرهنگی، قرآنی و آموزشی به شمار می‌رود.

رئیس شورای اسلامی شهر مراغه از انتخاب شهردار مراغه به عنوان مدیر نمونه شهرستانی خبر داد و گفت: شهردار این شهر از سوی معاون استاندار و فرماندار شهرستان به عنوان شهردار ویژه در سال ۱۴۰۱ انتخاب شد و در جلسه شورای اداری شهرستان مورد تجلیل قرار گرفت.

عسکری ادامه داد: فعالیت چشمگیر، پیگیری همراه با صداقت و اهتمام در انجام وظایف، نشان از حسن تدبیر، برنامه‌ریزی منسجم و سازماندهی مؤثر مدیریت ارزشمند محمد مقتومی است.

محمد مقتومی، شهردار مراغه نیز در این جلسه با تأکید بر لزوم استفاده از توان این مجموعه برای رونق فرهنگ قرآنی و آموزشی برای رشد و پویایی نونهالان و جوانان منطقه گفت: این مؤسسه با هدف برداشتن گام‌های مؤثر برای توسعه فرهنگی در شهر می‌تواند بازوی توانمند فرهنگی و آموزشی شهرداری باشد.

کد خبر 647650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.