رتبه نخست شهرداری بروجرد در زمینه تحقق بودجه

شهردار بروجرد گفت: تحقق بودجه سال جاری شهرداری نسبت به سال‌های گذشته و نسبت به تمام شهرداری‌های استان لرستان، رتبه نخست را دارد.

یحیی عیدی‌بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امسال بودجه شهرداری بروجرد بدون فروش زمین تحقق صددرصدی داشته است.

وی افزود: وصولی سال جاری شهرداری بروجرد نسبت به وصولی سال گذشته، ۳۳ درصد افزایش داشته و درآمد کوششی بودجه مصوب سال ۱۴۰۱ دو درصد تحقق پیدا کرده است.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: عملکرد عمرانی سال ۱۴۰۱ در حال حاضر ۲۴۰ میلیون تومان است که نسبت به بودجه مصوب حدود ۱۰۶ درصد تحقق بودجه داشته‌ایم.

عیدی‌بیرانوند اضافه کرد: بودجه‌ای که در نظر گرفته شده، هزار میلیارد تومان است که نسبت به بودجه مصوب ۱۴۰۱ نزدیک به ۷۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه تحقق بودجه نویدبخش اقدامات عمرانی خوبی است که سال آینده در شهر بروجرد اجرایی می‌شود، تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که اگر مشکل خاصی پیش نیاید، بودجه هزار میلیارد تومانی قابل تحقق است، چراکه شهر بروجرد این ظرفیت را دارد.

شهردار بروجرد گفت: به منظور تحقق بودجه در نظر گرفته شده باید اقداماتی از جمله به روز شدن اطلاعات، آموزش کارکنان و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در شهرداری انجام شود، چراکه معتقد هستیم بعضی از آئین‌نامه‌ها، ضوابط و عرف‌ها در شهرداری بروجرد مانع از تحقق بودجه می‌شود.

کد خبر 647646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.