سقف بودجه اختصاصی و شرکت‌ها ۲.۶ کاهش یافت

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در بررسی بودجه اختصاصی و شرکت‌ها تلاش کرد که سقف افزایش نیافته و حتی ۲.۶ این میزان کاهش یافت.

به گزارش ایمنا، محمدباقر قالیباف شامگاه امروز - دوشنبه، بیست‌ودوم اسفندماه - در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم درباره ابعاد مختلف لایحه بودجه ۱۴۰۲ اظهار کرد: در امسال به دلیل اینکه باید هم برنامه هفتم توسعه و هم لایحه بودجه ۱۴۰۲ در مجلس تصویب می‌شد، اما از آنجا که برنامه با تأخیر به مجلس رسید، همان برنامه ششم توسعه را تمدید کردیم تا دولت طبق برنامه ششم توسعه بودجه را به مجلس تقدیم کند.

وی افزود: در بررسی لایحه بودجه، مجلس و کمیسیون تلفیق به صورت سه شیفت بررسی را در دستور کار قرار داد و به شورای نگهبان ارسال شد و امیدواریم تا پایان هفته جاری موارد اصلاحی شورای نگهبان در مجلس به تصویب برسد و ایرادات پس از اصلاح به شورای نگهبان ارسال شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی درباره اعداد ارقامی که در لایحه بودجه مصوب شد، گفت: مجموعه بودجه‌ای که مجلس بررسی می‌کند، دو بخش است؛ یکی بودجه اختصاصی دولت و دیگری بودجه عمومی است. در بودجه اختصاصی درآمد و هزینه به خزانه واریز می‌شود و بودجه عمومی نیز که حدود ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است همچنین در بودجه عمومی و اختصاصی که حدود ۵ هزار میلیارد تومان است.

در حال تکمیل

کد خبر 647615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.